Inlägg från: annakohler |Visa alla inlägg
  • annakohler

Provera/Pergotime 2 fortsättning...

gyn ringde vid 15.00 och dem sa att det med mina konstiga sparsamma blödningar kan vara ett tecken på något annat än mens..dem vill att jag tar ett test imorgon bitti...får väl se vad det visar

• annakohler

jag tog dem på morgonen hihi det ångrar jag otroligt biverkningarna kom i samband med kvällen hade extremt svårt o sova...sedan hade jag humörsvägningar..hahaha

så jag ska ändra taktik nästa gång att ta dem på kvällen innan läggdags..så det var ett bra tips...

• annakohler

vi håller tummarna för många plus i Maj/juni här i tråden...för lite fler pluss ska man väl kunna få i tråden vi är trots allt många som äter pergotime..

• annakohler

fick inget plus på Grav testet tyvärr...men jag får fortfarande inget starkare plus på äl testen längre
    får inget starkare än testet ifrån 4maj.....man ska väl räkna 14 dagar efter mensens första dag som vanligt då man äter pergotime?? för jag är på dag 14 nu

• annakohler

kan man verkligen gå så långt in i dagarna som 40-41 utan att få mens??
    är på dag 14 idag ingenting än så länge i allla fall

ska ta nytt ÄL test imorgon bitti se vad det ger för resultat

• annakohler

fick fullt utslag på ÄL test idag....det finns bild....
    vi har prickat in det denna gången

• annakohler

hos mig kom äl endast 2 dagar försenad....och vi har haft sex söndag,måndag,tisdag och onsdag hihi men varken det ifrån tisdagen eller gårdagen har runnit ut ifrån mig

menar när han kom i mig inget kom ut....kan det betyda att kroppen har tagit emot allt eller vart har det tagit ivägen för jag har knappt några flytningar heller....

• annakohler

men jag har aldrig legat kvar efter sex men ingenting har runnit ut i alla fall..det är det som är lite skumt

• annakohler

hihi..ja du får se till att du får hjälp av dem om du behöver...själv har jag inte haft dem problemen

• annakohler

själv fick jag fullt utslag i torsdags o igår.....men jag o mannen har haft sex alla dagar utom 1 denna veckan och det måste väl räcka eller

• annakohler

okej kan någon vet varför jag har en enorm ömhet i livmodern japp ni läste rätt ömheten sitter i livmodern....kan ju knappast blivit befruktad än?? hade ÄL mellan 12-14maj igår så hade jag fasansfullt ont i livmodern

• annakohler

dem kan se ifall du har haft ÄL....äter man pergotime så kan ÄL test visa fel

• annakohler
    MiHijo skrev 2010-05-17 10:50:34 följande:
    kan dem visa fel? det ska dom väl inte göra....?Hm, åååååh jag är så less på att vänta in den där ÄL hela tiden :SHoppas på att dom ringer snart... trött på att vänta på att dom ska ringa med.
    ja dem kan visa att du inte har Äl trots att du verkligen har det....
    tyvärr så är det så.....

idag är jag lite extra glad har fått tag på en emmaljunga edge duo begagnad..
  • annakohler
    MiHijo skrev 2010-05-17 11:05:18 följande:
    ok, men sist visade det fast bara att jag hade ÄL 60 dagar efter mensen. men dom kunde ju inte förklara det...SKUMT!tagit blodprov idag, vet du när dom ser dom proverna. vill ju ha svar NU NU NU.
    det dröjer en vecka som alla andra prover
  • annakohler
    MiHijo skrev 2010-05-17 11:12:35 följande:
    Så länge, SUCK!!!!!!!!!! dom sade till mig idag att dom får nog svaret idag!
    skumt att man kan få svar på blodprov så fort...har aldrig vart med om det....så jag vågar inte sääga att du får vänta en vecka
  • annakohler

okej då kanske du får svar snart

mår lite illa idag trots att jag drack en halv kopp kaffe och precis ätit lunch...är ju bara  på ÄL+4
    mina bröst spännde, var ömma och gjorde lite ont vid beröring igår..sedan extrem trötthet, yr i huvudet har ätit....

Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...