metbäcksfru skrev 2012-04-03 20:09:11 följande:
Ja man får kämpa på och det gäller att vara ute i god tid med allting. Skönt iaf att bollen åtminstone är satt i lite rullning.
Det låter ju knasigt att de inte ska kunna sätta en fibro-diagnos idag utan att man ska få gå och lida i onödan istället. Men jättebra att du orkade ta bladet från munnen och sa vad du kände o tyckte!!!
Hoppas nu att resan till stugan går bra och att påsken blir fin med mycket ro och frisk luft.
Själv så ska jag till fert.kliniken på skärtorsdag och få veta om vi ska få åka upp till Falun nästa vecka och plocka ut, befrukta och sedan sätta in ägg tillbaka! Sen gäller det bara att det väljer att stanna kvar där inne också... Läskigt!
Kram
Tack resan gick väl sådär! Fick kramp i benen och mitt högraknä började värka efter bara 20min men fram tog vi ju oss och det är jag glad för! Jag vet att jag får ondare av att åka bort men ack så skönt det är med scenombyte!
Vad spännande för er! Hoppas att ni fått ett positivt besked idag om att sätta igång med det snart! Ja att starta bebisverkstan är alltid läskigt! Men sedan när man lyckas så känns allt annat så fjuttigt! All oro och smärta man går igenom betyder inte något!
Jag har haft två helvetiska graviditer där jag fått klara mig utan smärtstillande första månaderna och innan gruvade jag för det men idag så är jag så glad för att vi tog steget för utan mina döttrar hade jag nog inte orkat varje dålig dag!
Hoppas du får en trevlig påsk!