Mamba skrev 2010-05-18 11:15:11 följande:
Nej det har verkligen gått fort Spomenka, v 31 morgon. Hoppas de stannar inne så länge som möjligt även om jag är riktigt riktigt less på att vara gravid nu. Har fortfarande svårt med aptiten och illamående om jag inte äter hela tiden typ.. Sova är ett kapitel i sig.. Kan ju bara ligga på sidan och den sidan jag ligger på gör just den bebisen sur och tvärt om Så hur jag än ligger har jag en bebis som kickar mig surt på insidan och vill att jag vänder på mig Det mesta materiella är klart så som vagn, bilstolar osv... Nu ska vi bara hitta någonstans att bo också nej men vi klarar ju oss i början men i framtiden måste vi har större Ska på visnng av ett hus i vårt område till helgen som vi verkligen verkligen hoppas på då det ligger i vårt område och nära Isaks kindergarten. Nej nu ska jag ut och kompletera kylen med lite mat och sen hämta min store kille på kindergarten. Här regnar det inte i dag vilket är ett mirakel så vi ska på stor vårfest i en lekpark i eftermiddag! kram på er! Och ja, hej på dig "den osynlige"!!
jag håller tummarna att bebisarn stannar i magen en bra tid till.har du grav. komplikationer?
vårfest låter riktigt
mysigt.ni får ha en bra dag.här regnar det.hundväder som sagt