Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Trevligt med ny tråd.

Jag vill gärna ha en molo klänning till. Svea har nu:

flowerfield
    hand-i-hand
    flower (den med små blommor)
    prästkragar
    butterflyes

Använder dessa klänningar typ varje dag redan nu, så det behövs fler. Men vilka?

• SmillaMilla
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-04-06 16:55:14 följande:
    Regnbåge är ju underbar, likaså multiflower(hette blommorna så?), om du kan tänka dig att leta begagnat förstås. Av dom nya så har du ju dom finaste redan förutom kaninerna.
    ja jag letar gärna beg. Men kanske regnbågen skulle vara intressant. Multiflower, kan det vara den jag redan har?
    DSC04913 (480x640).jpg
  • SmillaMilla
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-04-06 17:04:12 följande:
    Nä, multiflower är den där med stora blommor och mörklila kantband, helt underbart fin! Såldes en sån i FB-gruppen häromdagen, eller den ska iaf säljas där. Jag är alldeles kär i alla babyklänningar vi har, är väl uppe i 12-13 st eller nåt sånt nu, hua för den dagen då lillfisan vuxit ur dom!
    Aha, ligger bilden fortfarande ute?
  • SmillaMilla
    Stormis skrev 2010-04-06 17:07:25 följande:
    Om det var 86'an så är den snart min . Men jag gissar att smilla är på jakt efter 92?
    Ja men hur ser den ut? Ja 86 är för litet. Annars hade jag budat hem många dalmatinerklänningar på t.
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2010-04-06 17:11:23 följande:
    kaninerna och karusellhästarna!!! du som gillar katvigs lila/vita MÅSTE ju ha den klänningen till!!!
    ja karusellerna skulle jag gärna ha, men hittar den inte i någon shop som skickar till ett rimligt pris till åland
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-04-06 17:23:29 följande:
    Den finns ju hos cillen så jag kan köpa den och skicka till dej om du vill? Ska dit någon dag ganska snart har jag tänkt.
    Åhh de skulle du gärna få göra
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-04-06 18:09:19 följande:
    Vad på b&r är måsten? Känns ju inte som jag har några såna kvar direkt Har redan köpt det jag vill ha. Men molos eller katvigs jumpsuit kanske vore något, nån som vet hur de är i storlek?
    NS byxor och skjortan!
  • SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-04-06 18:06:46 följande:
    Meddelar dej när jag ska köra dit. Vet inte riktigt vilken dag det blir.
    Toppen.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-04-06 18:16:08 följande:
    NS byxor är absolut ett alternativ, men inte skjorta, gillar inte skjortor
    Åhhh den som är sååå fin! Riktigt cool till ett par ns byxor o en blå tröja under!

Om du inte har ns t-shirtarna så är de helt underbara!

Men ja du får ju några ns jeans för den summan.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17