• Buttelina

    Vi som shoppar danska barnkläder del 17

    då var det dags igen

    gamla tråden:

    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

    tråden med länkar till shopping:

    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

    bildis

    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html


    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

    www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • SmillaMilla

    Trevligt med ny tråd.

    Jag vill gärna ha en molo klänning till. Svea har nu:

    flowerfield
    hand-i-hand
    flower (den med små blommor)
    prästkragar
    butterflyes

    Använder dessa klänningar typ varje dag redan nu, så det behövs fler. Men vilka?

  • OsynligtSmåkryp
    SmillaMilla skrev 2010-04-06 16:53:03 följande:
    Trevligt med ny tråd.Jag vill gärna ha en molo klänning till. Svea har nu:flowerfieldhand-i-handflower (den med små blommor)prästkragarbutterflyesAnvänder dessa klänningar typ varje dag redan nu, så det behövs fler. Men vilka?
    Regnbåge är ju underbar, likaså multiflower(hette blommorna så?), om du kan tänka dig att leta begagnat förstås.
    Av dom nya så har du ju dom finaste redan förutom kaninerna.
  • OsynligtSmåkryp

    Åhh, vad underbart det är med sol och bara gångbanor nu! {#lang_emotions_sunny}
    Jag och sambon har fått promenaddille nu under påsken och promenixat byn runt typ, tar visserligen bara en timme men det lilla är det skönt att röra sig på, barnen älskar det också då dom ju får cykla rundan(annars hade rundan tagit tre timmar då det finns en hel del att kika på, haha).

    Hoppas att vi kan hålla liv i den här nya traditionen nu, en promenad efter middagen varje dag- det vore inte helt fel!

  • SmillaMilla
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-04-06 16:55:14 följande:
    Regnbåge är ju underbar, likaså multiflower(hette blommorna så?), om du kan tänka dig att leta begagnat förstås. Av dom nya så har du ju dom finaste redan förutom kaninerna.
    ja jag letar gärna beg. Men kanske regnbågen skulle vara intressant. Multiflower, kan det vara den jag redan har?
    DSC04913 (480x640).jpg
  • OsynligtSmåkryp
    SmillaMilla skrev 2010-04-06 17:01:53 följande:
    ja jag letar gärna beg. Men kanske regnbågen skulle vara intressant. Multiflower, kan det vara den jag redan har?
    Nä, multiflower är den där med stora blommor och mörklila kantband, helt underbart fin! Såldes en sån i FB-gruppen häromdagen, eller den ska iaf säljas där.

    Jag är alldeles kär i alla babyklänningar vi har, är väl uppe i 12-13 st eller nåt sånt nu, hua för den dagen då lillfisan vuxit ur dom!
  • SmillaMilla
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-04-06 17:04:12 följande:
    Nä, multiflower är den där med stora blommor och mörklila kantband, helt underbart fin! Såldes en sån i FB-gruppen häromdagen, eller den ska iaf säljas där. Jag är alldeles kär i alla babyklänningar vi har, är väl uppe i 12-13 st eller nåt sånt nu, hua för den dagen då lillfisan vuxit ur dom!
    Aha, ligger bilden fortfarande ute?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17