Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

I'm here! Så lätt blir ni inte av med mig... {#lang_emotions_tongue_out}

• Ocikatten

Har ju glömt säga att tjejerna i flowerfield i BT är ju underbara!!! Både stor och liten!

• Ocikatten
    Smultronhjärta skrev 2010-04-06 19:42:59 följande:
    Vilken tur att de gillade demGekåsbudet ställer alltid upp, är ju ändå där titt som tätt-alldeles för tätt om man frågar maken Ska dit antingen imorgon eller på torsdag igen
    Gah! Då hinner du ju före mig!
    En novis får fråga proffset... Vad är sannolikheten att lurvisarna är slut på måndag??
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-04-06 20:18:50 följande:
    Nej nej. Jag har inte beställt nån för jag vill egentligen ha en blå.
    Du är duktig du och sparar dina slantar till en annan dag!
  • Ocikatten
    Smultronhjärta skrev 2010-04-06 20:18:50 följande:
    Tror nog att de finns-det var rätt nyligen de kom in
    Ja, jag har ju försovit mig totalt på Molo-lurvarna och nu hittar jag inte rätt till bra pris så mina stackars ungar kommer att få snurra runt i Ge-kås-lurvisar... {#lang_emotions_dreamer}
    Om de nu ser nåt ut för världen alltså!
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2010-04-06 20:24:28 följande:
    Asså stackars barn....
    Javisst är det synd om stackarna! Den ena ränner ju runt i Molo-tröjor hos dagmamman...
    Kristyr skrev 2010-04-06 20:31:07 följande:
    Hoppade ett linne för det var byxorna/knickerserna jag ville ha som var slut. Men hon erbjöd fraktfritt på linne.. Schyyst. Men jag kunde motstå frestelsen! *stolt*Har ju beställt leksaker från hikmet för 700:- så det får räcka för idag
    Hikmet är billiga o bra!! Farligt att surfa in där...
  • Ocikatten
    h80 skrev 2010-04-06 20:38:42 följande:
    hm, hittar bara 2 saker jag vill ha (eller egentligen bara 1) Ingen här nere i Lundområdet som vill sambeställa?
    Har du hittat tre grejor?? Annars kanske jag kan hänga på?
  • Ocikatten
    h80 skrev 2010-04-06 20:50:57 följande:
    Nej, det har jag inte, egentligen bara en lurv, men det känns som om man borde passa på. Du får gärna hänga på. (men jag lyckas inte med rabattkoden, vet inte vart jag ska skriva) Vart bor du?
    Svedala! Ska kasta mig in lite snabbt och kolla vad jag kan tänka mig. Klurar du på nåt bra sätt att dela rabatten?!?
  • Ocikatten
    Smultronhjärta skrev 2010-04-06 21:18:34 följande:
    Så där..NU kan ni sluta titta i spåkulan! Dosorna är hittade Under helgens barnfria tid som vi hade,avsedd för att måla om stora rummet, valde vi ju att göra annat(läs pimpla rosè som om ingen morgondag fanns, toppat med rajtantajtan) Mellan varven lånade jag makens morgonrock och har då tydligen lagt dosorna i fickan där Och ja, rummet är målat-det gjorde vi på natten när barnen sov! Skitbra med endast 1 timmes torktid ju
    *as-garv*
    Låter som att ni lever livet helt på rätt sätt!
  • Ocikatten

Hellu!
    Vilken härlig kyckling-tös i BT!!

Gullungen i prästkragarna är ju oxå så söt!!

Nädå jag är inte alls sugen på en liten tjej...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17