• Star74

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-04-07 20:17:59 följande:
    Åh, jag börjar bli sjukt salgsugen!!Är det verkligen säkert att det blir nu i vår? Men visst fanns det lådor på salgen i höstas där det stod vår -10 på så det borde väl betyda salg, eller
    Hej på Er!
    Jajamen, jag såg lådor med både vår och höstsalg - 10 på {#lang_emotions_laughing} så det hoppas jag verkligen.

Ni som är så bra på det här med storlekar, jag vill köpa varsin Molomössa till tjejerna de med fjärilarna på, hur är storlekarna till större barn 6-8 år, min tjej blir 8 i sommar kommer den att sitta supertight tro? Någon som vet, ja annars tar jag nog och chansar tycker de är så fina.

Trevlig kväll !

/ Marika ( som lurade med sig smultron på en salgrunda till
  • Star74
    Busbellan skrev 2010-04-07 20:41:32 följande:
    Hon kan absolut ha storlek 6-8 år, det är så gott som vuxenstorlek på den. Min 10-åring har den med stjärnor på i den storleken och den är perfekt till henne.
    Perfekt, kollade precis i bildtråden, på din dotter som hoppade från taket {#lang_emotions_wink}. Tack för svar!
  • Star74
    AochJsMamma skrev 2010-04-07 21:03:26 följande:
    Hej! Visst var väl jag med i samma bil väl?  Hoppas allt är bra med dig!
    Hej ! Visst var du det, Allt bra här och hoppas att allt är bra med dig!
  • Star74
    Smultronhjärta skrev 2010-04-12 16:55:24 följande:
    Jag ska köpa mig en har jag nu bestämt- tvekade delvis på grund av jag tycker flaskorna är rätt fula och likaså maskinerna men så googlade jag lite och hittade skapligt fina och dessutom glasflaskor*me like* Någon som vet ifall dessa glasflaskor passar på alla maskiner?
    heej Smultron !
    Hoppas att allt är bra med er, Vi använder vår Sodastreamer hur mycket som helst vi har haft den i över 1 år nu, vi har ju så bra vatten här i stan också.
  • Star74
    Smultronhjärta skrev 2010-04-13 19:17:04 följande:
    Nope... Heej! Allt är bara bra-hoppas det är det med er också Bra vatten är ju ännu ett argument till varför den kommer få flytta hit,maken är nu övertalad och han vill ha en penguin
    Jaa den är skitsnygg, vi har också en snyggare variant av Sodastreamer men den börjar bli väl använd nu {#lang_emotions_laughing} Allt bra här också - har varit mycket jobb ett tag nu så jag önskar lite ledighet..
  • Star74
    Smultronhjärta skrev 2010-04-13 20:16:41 följande:
    Det finns alltid tid att skapa en lista I mitt fall tror jag inte att den lockar så värst utan det är mest trevligt att få saker! Jag är så satans envis när jag väl har bestämt mig att jag gör det jag ska ändå Just nu går det rätt bra-har satt ett utmaningsmål till min 30 årsdag med 10 kilo på 6 veckor för att sen fortsätta sikta på beach 2010
    Heja heja, man ska uppmuntra ungdomarna har jag hört {#lang_emotions_smile}
  • Star74
    Smultronhjärta skrev 2010-05-25 10:30:10 följande:
    Någon som har tips på en god soppa? Jag får nog göra soppa till lunch med tanke på att maken behöver mkt vätska...Jag själv är väldigt sugen på dennawww.tasteline.com/recept/Broccolisoppa_med_vi...men FYRA vitlöksklyftor känns ju sådär roligt iom salgen imorgon Fast jag kanske skulle kunna mota danskor genom att flåsa överdrivet mycket
    Fy f-n ska du åka med mig låter du bli vitlök {#lang_emotions_djavulsk} , Hoppas familjen mår bättre idag !
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17