Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Av dom nya så har du ju dom finaste redan förutom kaninerna.
Åhh, vad underbart det är med sol och bara gångbanor nu! 
Jag och sambon har fått promenaddille nu under påsken och promenixat byn runt typ, tar visserligen bara en timme men det lilla är det skönt att röra sig på, barnen älskar det också då dom ju får cykla rundan(annars hade rundan tagit tre timmar då det finns en hel del att kika på, haha).
Hoppas att vi kan hålla liv i den här nya traditionen nu, en promenad efter middagen varje dag- det vore inte helt fel!
Morrn morrn i tråden!
Nu är dagens shopping avklarad. Väldigt mycket OT dock, men jag var i stooooort behov av galonkläder, allra helst till stora tjejen! Hon verkligen _ligger_ ned i alla lerpölar och bakar kakor/geggar, så inga plagg står emot vätan särskilt länge och all sand och lera som fastnar gör inte underverk för plaggen direkt...Så nu har jag shoppat både fleecefodrat set och ett vanligt, det är nog dom enda kläderna som går att få någorlunda snygga efter hennes framfart denna vår/vinter! 
Jag avskyr galonkläder, men nu ger jag upp, hennes vinteroverall var tidigare vinröd, nu är den svart/brun och lär aldrig ens bli hyfsat ren, galonkläderna kan jag iallafall spola av och hon kan se okej ut dagen efter.
JAG VILL HA TORR MARK NUUUUU!