Inlägg från: Edenshage
|
-
-
tusen tusen tack! Vet du om det bara finns mörkblå till killar??Kristyr skrev 2010-04-08 11:05:03 följande:den nedre finns bla hos..www.smavi.se/shop/www.zillstar.se/ -
tveksamt om min kille vill ha den röda om lillasyrran har denKristyr skrev 2010-04-08 11:07:57 följande:ja eller röd med lila muddar om man inte vill ha det till sin kille (det har jag, eller har en av varje )Den blå är himla fin....och den röda med..
, men den är himla fin!!! minns inte hur storlekarna var när jag köpte sist, hur är dom? han har 98/104 i den gamla nu och den är kort i armarna.. måste väl funka med 110, eller skulle jag tagit 116 tror du?
-
ok! tack såg just att den inte fanns större än 92/98 på dom sidorna så jag får leta vidare! Men tusen tack för hjälpen!!Kristyr skrev 2010-04-08 11:15:25 följande:har 92/98 till min kille som är 83 cm, de är nog ung som minsta stl i dubbelstorleken. Den är lite stor visst, men funkar.
-
får leta vidare, en stycke molo lurv beställd iafKristyr skrev 2010-04-08 11:26:28 följande:bara "smått" hos babyshop med..
-
letar efter pink/lemon randiga tights, har ni sett det nånstans? antingen är jag blind, eller så är jag blind

-
Hej på er!
Undrar om det är någon som har koll om den lila eller gråa med rosa vantfleecen ,finns i storlek 98 på rea någonstans??