Inlägg från: Tindrisen03 |Visa alla inlägg
  • Tindrisen03

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Ni som har provat och sålt lite på FB, ger det liknande priser som på Tradera? Bättre, sämre? Det är kanske trots allt inte lika många som ser det där eller är skillnaden inte större än avgiften man får betala på Tradera?

♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-26 19:22:35 följande:

Måste bara säga att min favorit lurvcombo i höst är Polar med Katvigs röd vita mössa o halsduk, så sjukt snyggt!!

Vi va just ute på prommis med just den combon, bara möös när jag kollade på Bubblis

Vilken är Polar? Har du ngn bild på den combon?
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    ängeln83 skrev 2010-08-26 19:55:14 följande:
    Ha ha, no no no Mår fortfarande illa när jag tänker på den
    Vilken är den radioaktiva spyan..? Drömmer
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03

Lite Tradera el FB hjälp. Ny Molojacka stl 104 samt en mkt litet använd Molojacka stl 98+  ny Miniature anorak stl 3. år..Tradera el Fb och utgångspris resp köp-nu? Några förslag?

♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Jen80 skrev 2010-09-03 22:26:27 följande:
    God kväll på er ! Vad händer här då??
    Själv har vi en kväll i soffan, jag och sambon. Har haft en ledig dag tillsammans, vilket var flera veckor sen. Så underbart skönt!! Imorogn åker han dock och jobbar hela helgen . Kommer hem söndag kväll igen...
    Idag har jag äntligen fått de finaste skorna till Ava. Herregud, jag är helt kääär! Nu måste jag bara hitta en jacka till. Köpte ju den svarta lurven med lila kanter och skorna (eller stövlar är det nog mer) är bruna med rosa band runt). Har ju den ljusrosa vantfleecen som funkar bra till, men måste nog skaffa nån lite sötare kappa till. Kommer gråta när dessa blir för små. Finns bara upp till 24 så jag kan inte ens lagra . Haha, va sjuk man är ibland...

Men appropå annat. Fick hem pojkarnas vinterkläder från molo, men tror inte jag gillar deras vinterkläder på dem. Så nu har jag ångest ångest över hur jag ska göra... blä, va svårt!! Tips på bra och snygga vinterkläder? Hade Didrikson höjt sin vattenpelare nu?
    Vad är det för skor?
    Hade Didriksons jackor till tjejerna mina förra året och de var verkligen toppen trots bara 2000 i vattenpelare. Vi hade dock inte deras byxor till utan reima och nanook. Känns som om byxor blir mer utsatta om det är blött. Hur som helst ser jackorna som nya ut och vi kommer köra på dem i år igen. Annars är det ju många som testar Gneis i år, de har ju ngn slags rabatt på sin sida.
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03
    Buttelina skrev 2010-09-04 09:57:19 följande:
    joo på addnature fanns det.. men bra att du hittade
    Så de långa vantarna är bra? Sitter de bra på? Har bara haft de korta förut och de var sådär. Är de smidiga för barnet?
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Tindrisen03

Jag tar ofta bilder på vår balkong och hänger klädera där mot vit träbakgrund på en galge på en krok. Tycker att färgerna återspeglar sig bäst ute, utan blixt

♥♥ Tindra & Nova ♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17