Jen80 skrev 2010-09-03 22:26:27 följande:
God kväll på er

! Vad händer här då??
Själv har vi en kväll i soffan, jag och sambon. Har haft en ledig dag tillsammans, vilket var flera veckor sen. Så underbart skönt!! Imorogn åker han dock och jobbar hela helgen

. Kommer hem söndag kväll igen...
Idag har jag äntligen fått de finaste skorna till Ava. Herregud, jag är helt kääär! Nu måste jag bara hitta en jacka till. Köpte ju den svarta lurven med lila kanter och skorna (eller stövlar är det nog mer) är bruna med rosa band runt). Har ju den ljusrosa vantfleecen som funkar bra till, men måste nog skaffa nån lite sötare kappa till. Kommer gråta när dessa blir för små. Finns bara upp till 24 så jag kan inte ens lagra

. Haha, va sjuk man är ibland...
Men appropå annat. Fick hem pojkarnas vinterkläder från molo, men tror inte jag gillar deras vinterkläder på dem. Så nu har jag ångest ångest över hur jag ska göra... blä, va svårt!! Tips på bra och snygga vinterkläder? Hade Didrikson höjt sin vattenpelare nu?
Vad är det för skor?
Hade Didriksons jackor till tjejerna mina förra året och de var verkligen toppen trots bara 2000 i vattenpelare. Vi hade dock inte deras byxor till utan reima och nanook. Känns som om byxor blir mer utsatta om det är blött. Hur som helst ser jackorna som nya ut och vi kommer köra på dem i år igen. Annars är det ju många som testar Gneis i år, de har ju ngn slags rabatt på sin sida.