Vi som shoppar danska barnkläder del 17
En OT fråga? Villervallas shorts för detta året verkar mkt längre än förra årets modell? Nån som vet om det är så? Är de fortfarande små i strl?
En OT fråga? Villervallas shorts för detta året verkar mkt längre än förra årets modell? Nån som vet om det är så? Är de fortfarande små i strl?
En OT fråga men är det någon som vet när Nova Star´s höstkollektion kommer?
Ok Tack! Såå mkt snyggt i höstens kollektion :)

Ja det passar ju jättebra :)
Me&i hade faktiskt en del snyggt denna gången,tyckte inte där va nåt kul förra kollektionen. Dino tröjan och stars o space tröjan var ju jättefina.
En OT fråga. Undrar om någon vet hur Villervallas muddjeans är i strl? Normala eller små? Är mudden slapp lr åtsittande?
Behöver hjälp! Ska handla på villervalla men vilken strl ska jag ta i tröjan "atlantic" till min 15 månaders? Han är ca 77 cm lång. Räcker 92 eller ska jag ta 98? Ska ju kunna ha den ett tag.
En ot fråga ang. Nova Star. Vad ska jag ta för strl i mössa till min 3½ åring? M lr L? Det är vårmössan jag menar.
Ok då blir det L. Tack!
OT!!! Behöver hjälp ang. villervalla. Vet att mössorna är supersmå i strl. Vilken strl ska jag ha till min snart 2 åriga son? Det är vårmössorna jag menar.
Sugen på en molo fleece. Nån som vet någon sida med rabatt?
Sugen på en molo fleece, men inte till ord. pris :-/ Nån som vet nån sida med rabatt idag?