Inlägg från: mortillsju |Visa alla inlägg
  • mortillsju

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

God Kväll alla rara!

Vad händer i dansktråden? Salg snart?

Själv har jag en 80-talsrevival kväll När denna kom var jag 16 år

Så cool den va Nu tror man knappt det är sant

• mortillsju
    lillronya skrev 2010-04-16 20:47:06 följande:
    Hoppar in med en heeelt ot fråga till bästaste allvetarna. Vi håller ju på att renovera lite varstans i vårt hus och nu behöver vi bestämma oss för vem som ska sova var. Vi har fyra sovrum på ovanvåningen och ett nere. Just nu sover jag, mannen och småttarna i ett rum däruppe och de andra barnen har vars ett rum. Min tanke nu är att vi ska ta rummet nere som används som lekrum nu och göra det till sovrum, så att småttarna får ett eget rum där de både kan sova och leka däruppe. Så min fråga är: Tycker ni de är för små (snart 3 och 5 år) för att sova utan oss däruppe? Behöver jag tillägga att jag har en aning svårt att släppa taget?
    Om du klarar det gör de det med Mina små sover med mig nu av utrymmesskäl (4 och 3). De skulle klara att sova själva, men nu då vi lever så tätt inpå varandra är de vana vid sällskap jämt...även då de sover En vanesak tror jag.
  • mortillsju
    Greksmurfen skrev 2010-04-16 21:15:43 följande:
    hihi låg jag i magen =P....... då kan vi räkna ut din ålder ;).... salg prat all night long...=P

Shit ja, 43 år är jag *hjälper på traven*
  • mortillsju

43 år pinsam måste tilläggas tycker i alla fall mina tonåringar....tänk vad mina nu små ska tycka om mig när de är tonåringar

• mortillsju
    lillronya skrev 2010-04-16 21:23:05 följande:
    Ja det är så jag tänker. De sover aldrig en hel natt nu, men frågan är om det är så att de störs av att vi alla delar rum.
    Jag tror absolut vana. Den dag min nu 17-åriga dotter flyttar (snart?? ) så är det jag som flyttar ut ur deras rum Basta! Men just nu sover de hur bra som helst. Vi har alla var sin säng...S har precis slutat sova i min 90 cm breda säng *harkel* 3 ½ år tog det för henne att ta det steget
  • mortillsju
    Rååsa Smurfen skrev 2010-04-16 22:09:11 följande:
    Jag är okså gammal denna sången har jag alltid älskat <3
    ">

" target="_blank">

Läser att det salg på G  så jag springer ut i från tråden igen  ,försöker rädda min pengar  ska fira fredag nu med popcorn o citron fanta 
    Och den där Lady in red
  • mortillsju
    Rååsa Smurfen skrev 2010-04-16 22:19:22 följande:
    ja gud ja  finns så många bra sånger från den gammla goda tiden
    Det borde finnas en tråd typ vi som var unga på 80-talet, vi som minns TV-monopolet och när TV 3 kom.
  • mortillsju
    mortillsju skrev 2010-04-16 22:21:46 följande:
    Det borde finnas en tråd typ vi som var unga på 80-talet, vi som minns TV-monopolet och när TV 3 kom.
    För att inte tala om videon *skratt*
  • mortillsju
    Mawe123 skrev 2010-04-17 09:17:07 följande:
    Om du menar kläderna på pojken så är det inga nyheter men finns endel kvar på barnlyan. Jag tycker de är superfina, men tror att de är små i storleken, frågan är bara hur små!?
    Åh jag som hoppades de fanns lite här och var nu För de var verkligen jättefina! och skulle passat M perfekt!! Ska spana lite på barnklyan! Tack.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17