Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen
    mortillsju skrev 2010-04-16 21:14:04 följande:
    God Kväll alla rara! Vad händer i dansktråden? Salg snart? Själv har jag en 80-talsrevival kväll När denna kom var jag 16 år
    " target="_blank">

Så cool den va Nu tror man knappt det är sant
    Jag är okså gammal denna sången har jag alltid älskat <3
    ">

Läser att det salg på G  så jag springer ut i från tråden igen  ,försöker rädda min pengar  ska fira fredag nu med popcorn o citron fanta 
  • Rååsa Smurfen
    hzl skrev 2010-04-16 22:12:26 följande:
    Nej vafan! Ta inte med barnen!! Vi rymmer.. har ni inte lyssnat på kåldolmar o kalsipper? En mamma måste rymma ibland!
    "vi rymmer bara du o jag "  .. Noice  nån som minns dem
  • Rååsa Smurfen
    hzl skrev 2010-04-16 22:23:20 följande:
    mortillsju skrev 2010-04-16 22:22:36 följande:
    För att inte tala om videon *skratt*
    mortillsju skrev 2010-04-16 22:21:46 följande:
    Det borde finnas en tråd typ vi som var unga på 80-talet, vi som minns TV-monopolet och när TV 3 kom.
    Ja verkligen det borde absolut finnas en sådan .
    Usch tuttifruite ,det programet var bedrövligt ,han Bruno som hade det så dålig ..
    Kär o galen gillade jag o Vem tar vem 
  • Rååsa Smurfen
    Greksmurfen skrev 2010-04-16 22:24:07 följande:
    www.foreveryoung2010.se/ ;) OT
    kul synd att de inte kommer till lilla karlshamn ,tänkte direkt på Alphaville så underbar sång <3 .Vi gjorde en låt lista på spotify på jobbet med gamla godingar som de och Bonnie tyhler ,scorpions  whit lions ,freestyle mm
    Fancy är okså en favvo just låten slice me nice .Har gjort en lååång lista här hemma okså ,så jag lyssnar inte bara på MJ .
    Jag har faktiskt inte shoppa till Tara sen  jag gjorde min stor beställning på BR  på typ 5 tusen
    Kollade sommar gadroben i dag ,det mesta där passar ännu  tex fina pärlplattor tröjan med knapp o kort arm och kjolen och skorna hade jag redan innan köpt i en större stl så den fina kombin fortsätter denna sommaren
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2010-05-29 09:12:28 följande:
    bara 2 mil men 100kvm större! o en tomt på 1300kvm med ett fotbollsmål och friggebod (= lekstuga). 75 meter till badstranden!! Jättemodernt o fint. Åhh vad jag längtar
    åh vad fint
  • Rååsa Smurfen

godkväll  har inte shoppat på länge nu så är helt lost .. vill har de rosa velour byxorna  stl 104  och råddjurs tröjan med knapp i samma stl nån som vet var de båda finns? kollade  barnlyans kalas men hittade bara byxorna där 

• Rååsa Smurfen
    melizza skrev 2010-09-24 21:32:26 följande:
    har inte babyshop det?? jag köpte dem rosa velourisarna där iaf och råddjurströjan fast inte den med knapp utan med smockresår längst ner

längesen man ser dig här.....allt väl?
    hej på dig  ja det var ett tags sedan  jo allt är typ som vanligt ,bara utan shopping ska kolla babyshop tack
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17