• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Quiet thoughts skrev 2010-04-17 18:44:31 följande:
    Hej alla. Jag vill tacka så jättemycket för det underbara halsbandet ni ordnat åt Lova. Det var så ... ja så otroligt fint av er. Blev jätterörd då jag såg vad ni hittat på. Vi lär som ni vet bli en hel del veckor i Uppsala, det mesta skriver jag i bloggen. Har inte så mycket mer att säga om Lovas mående än att det är ju inte bra, hon är ju lam i benen men känner ju om man kittlas men hon kan inte använda dem längre. Samt att talet är sämre än Alvins för det mesta. Ta hand om er. Tusen kramar.
    Massa kramar till hela familjen {#lang_emotions_heart}
  • Morty
    lillronya skrev 2010-05-07 22:12:17 följande:
    Ja den är fin, tycker jag. Snygg modell och härlig färg.
    Ja, håller med på alla punkter.
  • Morty
    SmillaMilla skrev 2010-05-24 21:44:24 följande:
    Ajdå, då skall jag inte skicka till någon mer. Så ni som redan fått det, får gärna skicka vidare.
    Ett litet tips är att bara ändra lite av texten i början för då blir man inte 'tagen' för spamning. Jag har inte blivit det iaf.

Någon mer som behöver/vill ha inboxet?
  • Morty

Lillronya: Läste också tidigare... STOR KRAM till dig och M. Blir så förbannad när jag läser hur man kan säga och bete sig så med det yrket. Skam!!!

Ser att ni diskuterar Pompdelux och jag upplever dem som normala till rymliga i storlekarna. Har varit på ett homeparty och beställt lite till barnen för någon veckan sen och nu shoppade jag på webben i fredags. Rea - me like! Köpte bl a Longshorts till sonen och han älskar dem men de var stooora på min lillfis men de funkar. Han är 110 cm och jag tog 110/116 men köpte ett par 98/104 på rean nu som jag hoppas ska passa och slippa dra åt så in norden i midjan.

Usch, en till som är orolig för Bubblan.

• Morty

ChokladMoshin: Grattis! Vilken trevlig överrasking. Hjärta

Har kikat på alla nya fina molosarna och fastnade för blommorna direkt! :) Älskar lila så den är given..... Såg att det kommer tröjor i olika utförande med knapp och utan. Gillade den utan men det verkar ofta som att affärerna här i Sverige ofta tar in den med knapp.

Måste också ta tag i alla kassar där hemma och försöka sälja. Bara så himla tråkigt INNAN man får ut allt men ack vad härligt när allt är sålt.

Kan även berätta att Fiffi & Charlie har rea - tror det var 30-50%. Affär som ligger i Höllviken.

• Morty
    SOL10 skrev 2010-06-23 09:08:57 följande:
    Idag måste det väl drälla in nya molosar! Så sugen!!!
    *hoppas oxå*
  • Morty

Förresten, någon här som kanske kan hjälpa mig. Jag letar efter en röd kortärmad klänning. Helt enfärgad. Att det ska vara så svårt. Kanske enklast att få en uppsytt hos Mysungar eller liknande.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17