Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Åh vad skoj med en MiniBubblis! Grattis! 
Grattis till lilla tjejen Kristyr!

Lillronya: Läste också tidigare... STOR KRAM till dig och M. Blir så förbannad när jag läser hur man kan säga och bete sig så med det yrket. Skam!!!
Ser att ni diskuterar Pompdelux och jag upplever dem som normala till rymliga i storlekarna. Har varit på ett homeparty och beställt lite till barnen för någon veckan sen och nu shoppade jag på webben i fredags. Rea - me like!
Köpte bl a Longshorts till sonen och han älskar dem men de var stooora på min lillfis men de funkar. Han är 110 cm och jag tog 110/116 men köpte ett par 98/104 på rean nu som jag hoppas ska passa och slippa dra åt så in norden i midjan.
Usch, en till som är orolig för Bubblan.
ChokladMoshin: Grattis! Vilken trevlig överrasking. 
Har kikat på alla nya fina molosarna och fastnade för blommorna direkt! :) Älskar lila så den är given.....
Såg att det kommer tröjor i olika utförande med knapp och utan. Gillade den utan men det verkar ofta som att affärerna här i Sverige ofta tar in den med knapp.
Måste också ta tag i alla kassar där hemma och försöka sälja. Bara så himla tråkigt INNAN man får ut allt men ack vad härligt när allt är sålt.
Kan även berätta att Fiffi & Charlie har rea - tror det var 30-50%. Affär som ligger i Höllviken.
Förresten, någon här som kanske kan hjälpa mig. Jag letar efter en röd kortärmad klänning. Helt enfärgad. Att det ska vara så svårt. Kanske enklast att få en uppsytt hos Mysungar eller liknande.