• jacao

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej i tråden

Någon som har nån molo softshell från nu i vår?

Har 3 stycken och två av dem har blivit skavda på reflexsömmarna (eller vad jag ska kalla det). Det ser jättetrist ut och det blev så redan första dan vi använde dom.
    Den som inte blivit skavd, har en annan färg på  "reflexet" (grå, de andra 2 har svarta) Svårt att förklara men det ser verkligen inte kul ut...

Är det något som man kan reklamera tror ni ?

• jacao
    na96gen skrev 2010-04-18 20:12:13 följande:
    oj vad snabb du var .. attans  hade inte en chans mot dig
      jag la ett HÖGT bud 
  • jacao

Hej i tråden!

Var är OTT utförsäljningen i stockholm, adress?

Tis-tors nästa vecka,  stämmer det?

många frågor, men jag måste ju försöka ta mig dit

• jacao

Var är OTT utförsäljningen i stockholm, adress?

Tis-tors denna vecka,  stämmer det? Kort /kontantbetalning?

Många frågor, men jag måste ju försöka ta mig dit när jag aldrig lyckas ta mig till det stora molo heaven

• jacao
    SmillaMilla skrev 2010-05-31 13:59:38 följande:
    Jag har själv inte fått något meil, men läst här i tråden att det skall vara på St Eriksgatan 48. tis-tor.
    Ok, tack ! Lite info iaf
  • jacao
    Eddiebaby skrev 2010-05-31 14:12:13 följande:
    Hoppar in lite med mer info! Är som sagt tisd-torsd kl 10-19 (15 på torsd) St Eriksg 48, in på gården höger ½ trappa uppgång C. Kan inte åka själv i alla fall.....skiiiittt!!! Kära Buggan har gått sönder o kommer kosta 1000 kr att laga så där rök mina OTT pengar!
    Tack! Nu gäller det bara att hitta dit också
  • jacao
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-31 14:40:54 följande:
    Jag köpte en del åt Bella sist jag va där, mycket Hummel finns det bla i större storlekar. Annars är ju 68 och 104 det som det finns mest av. Undrans om man skulle ta ett litet tåg i morrn
    Du som varit där förut kanske vet om man kan betala med kort eller om det bara är kontantbetalning ?
  • jacao
    h80 skrev 2010-05-31 14:52:33 följande:
    kontant
    RååSa BuBBlan skrev 2010-05-31 14:52:29 följande:
    hm... jag betalde då kontant.. minns faktiskt inte om dom tog kort
    NU vet jag allt jag behöver veta
    Hoppas på att det finns nåt fint där nu bara , så jag inte kommer hem tomhänt...
  • jacao

Ängeln: Vilket litet charmtroll i BT, så söt liten Meja!

Tjollabolla: Blir RIKTIGT sugen på en liten till när jag ser bilderna på Lia i kycklingbodyn. VIlken gobit!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17