Inlägg från: Ullis 10 |Visa alla inlägg
  • Ullis 10

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2010-04-06 20:50:57 följande:
    Nej, det har jag inte, egentligen bara en lurv, men det känns som om man borde passa på. Du får gärna hänga på. (men jag lyckas inte med rabattkoden, vet inte vart jag ska skriva) Vart bor du?
    Påsk tror jag!

Hittar ni rabattkoderna på smavi?
  • Ullis 10
    stökmamma skrev 2010-04-19 21:49:39 följande:
    en liten fråga... Zillztar. Ska man räkna av det som inte fanns själv?
    mmm...
  • Ullis 10
    Zvartaliljan skrev 2010-04-20 07:58:39 följande:
    Nä jag tror inte Mateo heller komma växa i något på bredden. Det enda Maia vuxit i på bredden är deras linnen.Är så ledsen idag, min älskade systerdotter (favoriten...om man får säga så...men hon är äldst och jag har tagit hand om henne mycket sen hon föddes) mobbas så hemskt i skolan så hon gråter sig till sömns nu om dagarna Alla säger att hon är en kopia av mig....vilket också innebär att hon får samma problem Jag lider så med henne, jag har ju varit i samma situation. Och det enda som hjälpte var när jag fick byta skola så nu håller jag på o puschar min syster för att låta henne göra det...men velar om jag gör rätt. Åh jag hatar detta...den där knuten jag hade i magen hela tiden som liten är tillbaka nu när hon går igenom samma helvete Jävla dumma idioter som är så elaka, ibland vill jag bara ge dom en ordentlig utskällning!!
    Usch, är så trött på alla skolbarn som kommer undan med all skit de hittar på.
  • Ullis 10

Vet ni om man kan spana in småfolks nyheter någonstans, t ex på nån dansk sida? Enligt fb är de ju på väg ut till butikerna.

• Ullis 10
    Buttelina skrev 2010-04-20 19:30:35 följande:
    var såg du det? länk?
    Nä de har ej lagt ut ngt på sin sida, men jag har addat deras sida på facebook!
  • Ullis 10

Oj, va jobbigt.. Jag har aldrig gett en vällingflaska på natten till mina killar.. tror det kanske är bättre att inte börja eller bara sluta?

Skulle eg kolla om nån sett småfolk i butik än?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17