Inlägg från: katarina118 |Visa alla inlägg
  • katarina118

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

dum fråga men visst ha de ändra nu så alla trådar få evigt liv????Alltså inga trådar stängs efter tre månader???

Sen undra ja om de lila midi appel printet katvig är helt nytt eller funnits tidigare.ha inte för mig att ja sett de i lila tidigare..va supersnyggt iallafall...

• katarina118

maugu

såg att du ha MOLO bambi....kan du inte inboxa mig ang dem.....är på jakt efter sådant.....

• katarina118

mina barn 4 å 1 år bråka oxå väldigt mycke...fast de kan ju leka väldigt bra tillsammans oxå....

så skönt nu då äldsta är på dagis...lugn å ro....kan sitta här vid datorn utan att bli avbruten hela tiden...

Borde egentligen ta hand om tvätt å gå ut å promenera i det fina vädret men lite lugn å ro först....de behövs...

• katarina118

smillamilla låter som att man måste besöka en kappahl butik...

• katarina118

attans de där vintage kläderna säljs inte i butiken där ja bo...suck...

• katarina118

hej

någon som kan tipsa om något snyggt å nytt som kommit...till tjej..storlek 80/86...

tipsa även vilken sida ja kan hitta plaggen...

• katarina118

krystyr

ha du inte haft någon känsla då???

Då ja väntade pojken så kände ja på mig att de va en pojke men ja förnekade det eftersom ja så innerligt ville ha en flicka...

men så när ja blev gravid med tvåan...så fick ja en annan känsla..ja drogs till tjejkläder å kunde bara inte tänka på något annat än att de va just en tjej å mycke riktigt så visade de ju sig vara en tjej....

• katarina118

krystyr..

bli de snitt eftersom du exakt vet att de bli om två veckor???

ja skulle oxå vilja ha en liten baby....min yngsta är 14 månader...

• katarina118

dop present som är poppis är väl en sådan där regg skylt man sätter på vagnen...

sen visst kläder å sådant är ju alltid skoj men ja tycker inte de hör hemma på ett dop...

dop present är ju något som ska finnas kvar hela livet....

• katarina118

vanliga presenter är ju fotoram där man kan gravera in vikt å längd å klockslag å även he dit fot å hand avtryck...

liten servis med typ mugg å tallrik
    bestick
    halsband med månadsten

något som är lite annolunda är ju att man få typ ett äppelträd eller något som man ska plantera i trädgården.

självklart tycker ja INTE att det är fel att ge kläder eller en filt....man kan ju spara kläderna sedan då de vuxit ur dem...

sen bero de ju helt klart hur föräldrarna är....om mamman älska ett klädesmärke eller något liknande så är de ju toppen att få något....i den stilen...

• katarina118

någon som vet någon sida med lite rabatt nu???skulle vilja ha molo prästkragar klänning....

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17