Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Vilka fina barn ni har, man blir alltid lika glad av att titta in i eran bt ![]()
Vilka fina barn ni har, man blir alltid lika glad av att titta in i eran bt ![]()
Använde en rabattkod på just den klänningen imorses på Nelly; kidsmode2010. Gav ytterligare 100kr rabatt 

Hej tjejer, skulle behöva lite hjälp.. Jag hade velat ha ett par Småfolks strumpbyxor till dottern men finns dom bara från 3år? Hur är dom i så fall i stl? Har ju en minitjej på 2½.
Molo nyheder er i sigte.
Vi forventer de nye pre pre spring varer fra Molo i uge 47.
Glæd dig....
Printene er skønne og helt uimodstålige. Kan du huske koprintet? I den kommende levering er der igen et helt vidunderligt print med køer.
Teddyfleecen kommer i nye flotte farver og der er rigtig gode print på t-shirts til både piger og drenge.
Så snart vi har varerne i hus vil de blive disponible i webshoppen.
jag hade hoppats på bara kossor.

Fick hem fina colibriklänningen idag stl 92, och den är lika stor (något bredare) än präskragarna stl 86. Så jag hoppas den räcker över sommaren här ![]()
Ja precis.. Hon kommer säkert kunna ha den i sommar med leggings? Men inte barbent..
Hon blev 2 år i okt och är alltså över 2,5 år i sommar. Storlek 86 i klänningen... Vet inte hur lång hon är faktiskt, hon var 83 cm i somras så antar att hon är runt 90 cm nu?