• Sians

Kan inte någon vara snäll o sätta in bild på småfolks rådjursklänning? Vill se den i verkligheten

• Sians

Någon här som vet var jag kan få tag i denna klänningen i stl 74 eller 80?
  • Sians

Ja, det var ju det att den redan var såld :(

• Sians

E nya Katvigkollektionen normal i storlek. Har upplevt att de är långsmala innan o därför aldrig gillat dem. Men nu måste jag bara ha det nya trycket med Katvig Big Apple. Om dottern är 1 år nu o har 80 o börjar kunna använda 86 nu. Ska jag ta 86 på bodyn eller ska jag ta 92? Vilken storlek på deras byxor ska jag ta?
    Tacksam för snabb hjälp! ;)

• Sians

Lite storleks hjälp tack?

Tror ni stl 140 på Molos lurvfleece blir för stor till min dotter som har 134 i kläder nu?

• Sians

Var på Ullared idag o se vad de hade kopierat. Bak var det en stjärnreflex med, ganska så nära exakt KOPIA man kan komma.....
  • Sians

Det var em regnjacka men jag köpte den inte för jag ansåg den itne vara värd sitt pris... 199 kr för en regnjacka på Ullared Obestämd 

• Sians
    lillronya skrev 2011-01-22 22:19:46 följande:
    Trodde nästan det.
    Jag blir sur när de gör sådär och handlar inte av ren prinsip.
    Det var det som störde mig att de kopierat den rakt av. För 99 kr hade jag köpt den men inte för 199 kr
  • Sians
    ChokladMoshin skrev 2011-01-25 00:04:03 följande:
    Nån som sett Molo´s girly rainbow filt med ministars på ena sidan?
    Glömde den i vagnen när jag var på Bvc och nån tyckte tydligen den var deras och norpade den
    Måste ha en ny nu ju.
    Jag har en helt ny som ska ut på säljes snart  Skrattande
  • Sians

Någon som har bild på hur denna färgen ser ut i verkligheten? Står rosenröd men jag är lite tveksam?

Berrie
  • Sians

Vad heter gruppen för filtar. Kan inte hitta den o vill gärna gå med

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17