Inlägg från: mysungarna |Visa alla inlägg
  • mysungarna

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Heeeej tjejer :) Nu är vi hemma från semestern & mamma är så shoppingsugen. Finns det något kul erbjudande?

• mysungarna
    lillronya skrev 2010-04-09 09:11:39 följande:
    Hej!Tänkte på dej igår och undrade var du tagit vägen.
    Hej gumman. Ja jag har ju saknat er {#lang_emotions_undecided} Men nu är jag tillbaka {#lang_emotions_laughing} Allt bra med er?
  • mysungarna
    Zvartaliljan skrev 2010-04-12 21:49:23 följande:
    mysungarna - WOW vilka bilder!!! Jag blev inte så lite sugen på o åka utomlands nu!!! Vart är det ni varit??
    Tack gumman{#lang_emotions_kiss} vi var på grand canaria , så härligt. allt bra med er?
  • mysungarna
    Buttelina skrev 2010-04-12 21:57:35 följande:
    heeej såå fina bilder .-p
    tack gumman ...allt bra med er?
  • mysungarna
    Zvartaliljan skrev 2010-04-12 22:02:45 följande:
    åh jag som varit på gran canaria måååååånga gånger under min uppväxt men aldrig har jag klappat varken delfiner eller sjölejon Allt är bra här. Mateo växer så det knakar Helammas fortfarande...SÅ skönt att det funkade denna gången! Maia mår bra, lekte på öf idag o sen ute i det härliga vädret med grannpojken så hon däckade i två timmar i eftermiddags så hon är vaken nu o vill inte gå o lägga sig...Jag mår också bra förutom lite lustiga blödningar fortfarande som kommer till o från...är ju 3½ månad sen förlossningen så förmodligen något jag bör kolla upp...tänkte ringa imorgon. Samlar ju fortfarande massor med vatten o humörsvängningar så mina hormonnivåer är nog verkligen helknäppa....därav blödningarna tror jag. Hur är det med er? Gissar att du gärna stannat i värmen längre, såg så underbart härligt ut
    Vi var ju i maspolamas eller hur sjutton det stavas {#lang_emotions_wink} delfinerna var faktiskt ganska nya på palmitos park , sjölejonen hade dom på ett vattenland {#lang_emotions_laughing}

Härligt att allt går bra med lilleman , tittade igenom bildtråden nu när jag kom hem och han är verkligen super söt.
    Här är sovtiderna helt rubbade med vi sover till 9-10 på morgonen och är uppe sent  men men det löser väl sig.
    Låter inte bra med blödningar, säkert bäst och kolla men sånt drar man gärna på {#lang_emotions_undecided}

Jo jag hade gärna stannat för evigt, får trösta mig med att vi ska åka om 2 månader igen.
  • mysungarna
    Greksmurfen skrev 2010-04-12 21:52:05 följande:
    tjejer akut hjälp =S..... har ni nga råd på akut gravid halsbränna =S... har ju inte mkt å ta till hemma precis heller =S har typ bara samarin.....å det funkade ju inte =S....
    det helt sjuka förslaget popcorn gärna micro pop {#lang_emotions_dreamer} funkade för mig av någon lustig andledning åt ett par åt gången.
  • mysungarna

nää nu kallar sängen....kram kram tjejer

• mysungarna
    Greksmurfen skrev 2010-04-12 22:19:11 följande:
    hmm låter suspect med tanke på att det är salt =P.. hihi.... vatt det med eller utan smör
    hehe utan & med inget extra salt...visst låter det skumt....{#lang_emotions_dreamer}
  • mysungarna
    Greksmurfen skrev 2010-04-14 20:40:36 följande:
    goddagens=)... söta å goa smesterbilder ud lagt ut.. längtar inte alls efter solen =S....vill bara åka iväg, men då skulle mammsen min få hispan.. hon tyckte det va sent å flyga när maxen låg i magen i v 19=P...få bli till vintern kanske lr nästa år=)..
    tack {#lang_emotions_laughing} hehe , nelly åkte första gången då hon har 3 månader {#lang_emotions_wink}
  • mysungarna
    SmillaMilla skrev 2010-04-14 20:45:25 följande:
    Åh nu behöver jag ot hjälp.Men jag har ju sålt mina älskade vagnar (bugaboo och maclaren). Skall nu ha en enkel ROSA vagn. Men vilken skall jag ha till Svea? En ny brio sitty eller en begagnad emmaljunga scooter. Jag bor ju på landet så tanken är att jag skall ha den på mina långpromenader.
    scooter helt klart..jag har haft en sitty & har nu en scooter och den slår sittyn med hästlängder.
  • mysungarna

Hej sötnosar. Tittar in och säger heeeej {#lang_emotions_laughing} Här shoppas inga molosar alls just nu Nelly är inne i en princess / ben 10 fas & lillebror vill bara ha saker med bilar {#lang_emotions_tongue_out} Oh det finns ju massor utav sådan coola saker på T just nu tror inte jag någonsin handlat för så mycket på T som denna månaden {#lang_emotions_sealed}

• mysungarna

Heeeej sötnosar{#lang_emotions_laughing} Saknar er så mycket {#lang_emotions_undecided} Men just nu går livet här i 20000 känns det som, dessutom så har jag fått ett rejält depp , villket inte direkt hjälper.

Hoppas allt är bra med er alla skickar en *stoooor kram*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17