Inlägg från: Griffelfot |Visa alla inlägg
  • Griffelfot

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

melizza skrev 2010-04-23 14:37:20 följande:
    hej i tråden...... händer här då?? har lagt in lite bilder i BT på vad Stella ska ha hos fotografen men kan ju fortfarande inte bestämma mig och ju mer jag velar desto mer kläder tar jag fram men jag har iaf kommit ner till 4 outfits som jag velar mellan men det ska bli 2......hjälp!!!
    Håller med buttelina, klart snyggast
    ♥Elliot 10/11-08♥ Bloggar på griffelfot.blogg.se/
  • Griffelfot
    Buttelina skrev 2010-05-04 21:31:42 följande:
    griffelfot: vilken sötis busbellan: så ååå fin den lastbilströjan är *älskar*
    Ja visst är han {#lang_emotions_wink}
    Greksmurfen skrev 2010-05-04 21:43:46 följande:
    hhi jo det va ju så... men dem som gic till molomannen fick behålla att hahahaha griffel söt liten E =)...vet inte vem som ligger bakom molosmaken där....
    Jadu, jag har ingen aning vem som köpt alla fina Molotröjor E har {#lang_emotions_sunny}
  • Griffelfot
    Greksmurfen skrev 2010-05-08 09:31:03 följande:
    hejhej!! hur mås det med alla=) ???? här tycker jag det är ok... fogar som gör oooont bara =S..... idag ska vi på släktkalas ... på min pappas sida.. hmmmm få se hur detta går.. vet inte helelr vad maxen ska ha på sig juh..... funderar på ns jjeans å skjorta. kritstreckrandi väst p+byxa med skjorta å slips ns jeans harem/dark/bright med kortarmad skjorta (ns lr ralpha lauren) ev med en långarmad vit tröja under. å sak det då vara med eller utan slips?? åhh det e såå ssvårt det där med kläder..=S..
    Ja kläder är ett stort dilemma när garderoben är välfylld

Till kortärmad skjorta tycker jag utan slips. SKulle köra NS dark med kortärmad skjorta, utan tröja under o sen en kofta att ha över om det är kallt Hoppas ni får kul på kalaset
  • Griffelfot

Hjälp!!!

Velar om storleken på en lurv till sonen. Tänkt till hösten... Han har 80/86 i det mesta nu. Som jämförelse är hans Pop skaljacka i 80 fortfarande rymlig.

Vad tror ni? 86 eller 92

• Griffelfot
    Greksmurfen skrev 2010-05-18 20:25:50 följande:
    hur lång e E?? har en 92 som väntar... dock så passar både 80 ocg 86 med...
    E är 79,5cm
  • Griffelfot
    Stormis skrev 2010-05-18 20:55:43 följande:
    Min dotter är ca 88 skulle jag gissa och hon har jr 92 med uppvik på ärmen samt att de är lite breda, men hyfsade i längd. Bäst sitter baby 92. Både 86 och 92 funkar säkert till din, 92 mest ekonomisk, 86 snyggast .
    Då får det nog bli 86. Han är ju smal med lilleman... 9,9kg bara
  • Griffelfot
    Duntoffla skrev 2010-08-08 21:30:15 följande:
    Tack

Haha, sugen?

Dags att agera mjölkkossa nu ett tag.

CU
    Jo de börjar krypa på Får väl se när det blir men ine än iaf...
  • Griffelfot

Hjääälp!! Provade precis Elliots overall och den kommer INTE räcka hela vintern... För man upp handen i grenen så räcker inte benlängden till länge och det är knappt man får grepp i grenen.. Om han sträcker upp ärmarna så är det precis med muddarna... Vad hände??? Den var ju toppen för bara en månad sen...

Overalltips behövs!!!

• Griffelfot
    Buttelina skrev 2010-09-23 16:15:23 följande:
    molos är bäst tycker jag. minpluddevutt har 20% nu
    Tack för tipset!!
    Greksmurfen skrev 2010-09-23 16:18:47 följande:
    villken stl tog du till E..... han e välla lika lång som maxen lr?

jag har tagit stl 98 till han i molos regnbåge... dubbeldragkedjan..kod "klipp" på min pluddevutt.... stl 92 hade funkar i benen på han men inte iarmarna så länge..så det blev 98...
    lättast å ta på med dubbeldragkedja=P.... så det kan ja rekomendera... maxen i stl 98 enkel kunde ja inte stänga för han hade för grov hals.. då testade ja iof med lurv under...
    Har en pop babyoverall i 86 som satt perfekt med gott om växtmån när jag provade den förra gången. Nu är E ca 85cm o ca 10,5kg...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17