Mitt livs lycka skrev 2010-08-18 21:37:37 följande:
Hallå i tråden,
Läääääänge sen jag var inne men nu är det snart dags för vinteroverallinköp och jag skulle behöva er experters råd... 
Funderar på en Mini A Ture i år men vill ha lite åsikter om deras overaller. Bra/mindre bra etc. Sen undrar jag hur de är i storleken?? Stora/små/normala?
eller ska man satsa på Hummel??
Lika velig som varje år... 
Har haft POPs och MATs overaller och är supernöjda med våra MAT. Tycker de är relativt normala i storleken, dvs passar då längden är ungefär som storleken. Är iofs lite partisk då jag har två ute på Tradera just nu

, men har i förra veckan klickat hem en ny till storebror. Precis identisk med den från året innan, fast valde en annan färg denna gång. Det bästa med den tycker jag är att den är så slitstark och i bra kvalitet - syns inte att den använts trots att vi haft den hela säsongen och pojken är rätt klättrig och busig av sig. Färgen är perfekt, inte ett gnutta slit på vare sig knän eller rumpa. Inga fläckar heller. Vill minnas att POP-overallen från året innan var lika varm och skön/praktisk, men den fick svaga användningsmärken fortare tyvärr.. Sen kan det ju vara tillfälligheter iofs.. men det är ju bara min åsikt.