• Theina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Jag letar mig galen efter BRUNA tights... någon som vet vart det finns? Vilket märke som helst.. (storlek 92...).. 

Och visst finns Molos 'poker' motiv som bodysuit?
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    Stormis skrev 2010-04-21 21:03:38 följande:
    Kom ihåg mig om du hittar! Jag hoppas fortfarande på Katvigs randiga på T, men det gapar tomt där. Just nu har jag annars Meandis bastights i ribb. De är ju dock ganska breda om man har ett smalt barn. Fattar inte att fler inte gör bruna? Alla andra plagg görs ju i brunt och brunt på byxor är ju helt ultimat utifrån fläckar etc.
    Exakt så.. letar som en galning också och ingenstans hittar jag just bruna.. ska komma ihåg dig
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    Stormis skrev 2010-04-21 21:07:10 följande:
    Å jag dig!
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    Pepper79 skrev 2010-05-04 20:20:59 följande:
    T avslut idag *biter på naglarna* Hej alla förresten
    Du måste ju vara nöjd med pärlplatte-klänningen iaf som gick för mer än köp-nu
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina

Ang. denna salgen som är nu i vår.. där finns inte kläderna som finns i butik nu va? typ fjärilar osv?

♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    Duntoffla skrev 2010-05-04 21:01:43 följande:
    Ja det är höstens kollektion plus äldre. Minns inte vad det var iofs. Fjärilar var väl våren innan dess?
    Jag vet inte vad den heter men jag menar den med fjärilar och stad bakom.. kommer denna vårkollektionen med på salgen? eller är det från hösten? borde det inte bara vara det då eftersom allt som finns på lager från tidigare borde väl varit sålt på förra salgen?
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    Duntoffla skrev 2010-05-04 21:06:21 följande:
    Jaså de fjärilarna? Nej, de kommer inte vara med då de tillhör denna kollektion. Hösten och äldre som inte blivit sålda. Man kan hitta gamla rariteter särskilt bland småttestorlekarna
    Tack för svaren.. låter underbart!!! vill dit.. 
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    Pepper79 skrev 2010-05-04 21:08:52 följande:
    Hmm hade jag inte ett köp Nu på typ 379....ääähhhh jag minns inte. är iaf nöjd eftersom jag gav 200 för den
    Jag trodde 349, men det är ju din aktion så du minns nog bättre Wow, vad billigt.. var köpte du den då? Jag vann den av dig iaf, och är überglad
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Theina
    x karin76 skrev 2010-05-10 08:04:53 följande:
    Är väl de traderasäljarna Dan/Marie som sålde en massa stulna Lindex-plagg m m för ett par månader sen. Dom är åtalade för grov stöld, sen har 4 personer som köpt varor av dem på Tradera för ca 30 000 kr/pers blivit åtalade för häleri - man menar på att de borde förstått att varorna var stulna. Tror iofs inte själv på att Traderas nedgång i budnivåer har att göra med just rättegången, tror mer på att utbudet exploderat + ökande antal webshopper... med sjunkande priser som följd.
    Oj, det hade jag ingen aning om.. men hur 17 ska man veta att kläder man köper på t är stulna??.. jag som nyss satt och funderade på hur det kommer sig att det är så lite bud på kläder.. 
    ♥ Linnéa 081005 ♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17