Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A
    SmillaMilla skrev 2010-04-20 19:05:14 följande:
    Hilla: Härliga bilder i bt! Men jag tror att jag gillar mössan bäst Den får gärna flytta hit
    Tack {#lang_emotions_sunny} Söta Svea också !!!
    Ja mössan är fin, men mest tycker jag om namnet. Vi har kompisar som har en Svea, annars hade nog det namnet varit på topplistan till vår sessa.

Kul med önskemål ang kläder {#lang_emotions_sealed} Det har Hilda också, och hon är bara 2 år {#lang_emotions_surprised} Vi kan stå och välja klänning, leggings, tröja osv läääänge. Så har hon bestämt sig för en outfit, men ändrar sig igen Men det är bra man vänjer sig tills tonåren
  • H I L L A
    lillronya skrev 2010-04-20 21:39:13 följande:
    Massa fint i bt!!Smillamilla- Svea är så fin i de stjärnorna! Helt ok kompromiss också!!Ängeln- Värst vad Meja har växt! Cool cykel Liam har. HILLA- Jisses vilka ögon Hilda har! Så söt!Tjolla- Så fin syskonbild! Ja de andra bilderna med. Busbellan- Härligt med envisa barn. Blev ju fint ändå.Liljan- Fina bilder!
    Tack snälla du !
    Mosen08 skrev 2010-04-20 21:22:24 följande:
    HILLA eller nån annan var kan man köpa svea mössor?!
    Jag minns tyvärr inte vart jag köpte SVEAmössorna {#lang_emotions_embarassed} Det är över 1 år sedan ... men Hildas passar först nu
  • H I L L A
    hzl skrev 2010-04-21 08:13:40 följande:
    hilla, vad e det för fint påslakan ni har!?
    Om du menar det som är i vårt sovrum så är det IKEAs nya, superfint tycker jag!
  • H I L L A

Ni är välkomna hit om ni vill ha vattkoppor !
    Love har säkert mer än 100 koppor just nu, stackarn
    Har fått lite barnvakt i em så ska i väg och hämta tavegyl till honom, han kliar och jämrar sig så på nätterna.

• H I L L A
    Kristyr skrev 2010-04-21 09:44:59 följande:
    Vattenkoppor skulle jag kunna tänkt mig om det inte var så att bebis kommer om 2v inte så passande just nu..
    Inte så passande kanske!
    Men åhh vad härligt med en liten nyfödd Myyyys !!!! Hoppas allt går bra
  • H I L L A
    annie dark skrev 2010-04-21 09:45:52 följande:
    Synd att ni bor så långt ifrån annars hade vi gärna kommit, kanske kan posta några!
    Kanske funkar
    Love kan hosta i ett kuvert
  • H I L L A
    Zvartaliljan skrev 2010-04-21 09:50:40 följande:
    När är det lagom att man får det? Mateo är 4 månader nu. Är han för liten?Maia har fortfarande inte haft det och jag är jätterädd att ju äldre hon blir, ju mer kommer hon klia sönder sig!!
    Jag vet inte när det är som lämpligast. Men de säger ju att det är bättre desto tidigare, men hur tidigt vet jag inte....
    Vi lär ha smittan ett bra tag eftersom Love är den första och de andra två lär inte slippa undan. Så fundera du
    Busbellan skrev 2010-04-21 09:51:30 följande:
    Hilla, har ni snö i Växjö med?Idag på morgonen när Ella tittade ut och såg snön skrek ho "JAAAA, SNÖ!"Nej, det är inte JAAAA
    Japp, här är ganska mycket snö, men tror den börjar töa nu, tack å lov
    Barnen klädde precis på sig för att gå ut och leka i snön, överlyckliga!

Bäst att hänga på! Hej så länge!
  • H I L L A
    Greksmurfen skrev 2010-04-21 10:33:00 följande:
    angpende vattenkoppor funderar jag på att vaccinera maxen faktiskt, man vet ju aldrig hur jobbgt dem får det. min kusin som är 8 hade med svårt å få att men fick det nu när brosdotter hade det. han var mycket prickig å hade vattkoppor i halsen med.
    När de är små får de ju det oftast lindrigt. Love tillhör tydligen de som är lite större och får det lite mer jobbigt. Men han är ändå pigg, är ute och leker i snön nu.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17