Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej det var länge sedan!

Någon som börjat shoppa Pomp de Lux ännu? Ska på mitt andra party snart och har toktoktokshoppat!

• saturnina
    jompa skrev 2010-05-14 21:37:55 följande:
    HejHar inte vågat ännu, hur verkar kvaliten vara på dem?
    Jag handlade för 3 år sedan på ett danskt party och kläderna var jättefina. Min andra tjej har precis börjat ärva dem.

De kläder jag köpt nu verkar också fina, men har ju bara tvättat dem några gånger än så länge.
    stökmamma skrev 2010-05-14 21:20:44 följande:
    hej vad ör pomp de lux??
    Danska barnkläder i mer romantisk stil. Lite Noa Noa-stuk, fast mycket billigare, mer åt HM-priser. De har börjat med homepartys i Sverige nu. Man kan även köpa i webbshoppen: www.pompdelux.com.

Kan tipsa om den aprikosrosa färgen - helt underbar, har köpt flera plagg till mina tjejer.
  • saturnina
    lillronya skrev 2010-05-14 21:40:45 följande:
    Lite va? Vi kan åka ihop då ju!Ja i det fallet hade nog jag också skippat salg, faktiskt.
    Hej, det var längesedan! Tänker på er ibland!{#lang_emotions_kiss}
  • saturnina
    lillronya skrev 2010-05-14 21:54:22 följande:
    Å vilka fina kläder!!Och det finns tydligen en säljare ganska nära här. Får nog titta mer noga på det där.
    Jag rekommenderar verkligen att boka party. Säljaren hade med sig 3 fulla stänger med kläder. Helt underbart. Tror jag tog en bild på lillan i sin aprikos tunika, ska se om jag kan få in den sen.
  • saturnina
    lillronya skrev 2010-05-14 21:53:35 följande:
    Hej!Tänkte precis så när jag såg din kommentar. Hur är det med er? Och din syster?
    Facebookar mest nuförtiden.

Jodå, hon mår mycket bättre och har en liten tjej i magen. Vecka 29. Blivit med hund också.

Det känns som hon varit konstant gravid i 2 år...

Hur är det med dig?
  • saturnina
    Buttelina skrev 2010-05-14 21:57:13 följande:
    heeeej läängesen ju nepp för romantiskt och grått för min smak
    Hej!!! {#lang_emotions_flower}

Åh, du som har en sån söt liten sockertopp, tänk henne i de där grålila eller solgula tonerna. {#lang_emotions_kiss}
  • saturnina

Kul att du tittar in till henne ibland! Här kan du se en rolig bild på hennes mage, lite gladare toner än för något år sedan http://smaklycka.blogspot.com/ {#lang_emotions_laughing}

Nä, man ska inte ha med barnen i affärerna, då får man ju inte bestämma. Olivia var med på Pomp-partyt och skulle absolut ha den största marängigaste ballerinakjolen i korallfärg...

• saturnina
    lillronya skrev 2010-05-14 22:08:30 följande:
    JA det ska jag verkligen!Tycker kläderna verkligen var superfina!Gillar att bryta av med de naturliga färgerna emellanåt. Sen hade de väldigt fina modeller på kläderna. Gillar både klänningarna och heldressarna i haremsmodell. Å vad roligt att hon gått så långt!Och hund med. Hoppas nu allt går bra för henne.Här är det bara bra!Lite ångest för att de stora barnen är på vift, men det är ok ändå.
    Jag håller med om det. Blev trött ett tag på alla tokfärger. Skönt att bryta av lite.

Oh, stora tjejen fyllde 6 år igår och fick ångest....
  • saturnina
    lillronya skrev 2010-05-14 22:11:05 följande:
    Ja det är det.Oh 6år! Då början minsann bli lite stor. M fyller 16 den 31 maj. Ingen liten unge längre...
    Gulp.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17