• Malo

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

En liten fråga. Någon som stött på Molos ballerinaskor i  stl 23 någonstans?

• Malo

Tack tjejer! Känns lite surt att lägga ut 100 kr mer, när jag har ett par hemma som bara är för stora...
    Vet inte hur jag kunde missa de på tradera för där kollade jag ju nyss, men tack för tipset. Avaktar och ser vad de hamnar på...

• Malo

Någon som har Hummels overaller? Är ni nöjda? Ser lite stora och pösiga ut på bilder. Det är en 7-årig pojk som ska ha den.

• Malo
    Buttelina skrev 2010-11-13 16:53:52 följande:
    jag har varit suuuupernöjd absolut!!
    Bra! Beställde en Hummel overall från minpluddevutt utan att ha hört recension Hoppas det blir bra och att den finns. För de har inte automatisk lagersaldo förstod jag, eller någon som vet?
  • Malo

Någon med tips på snygg mössa till regnbåge overallen? Hade gärna haft en rånarluva men det blir lite väl mycket mönster.

• Malo

Tack för tipsen och bild! Nova stars är ju snygga förstås! Ska fundera på dem.

Ängeln: Den mössan har jag också funderat på men tror dottern kommer få spunk på bandet under hakan. Hon var riktigt arg när jag fick på henne en mössa med knytband tidigare i höst

• Malo

Någon som kan säga hur denna är i storlek?? En tjej som använder 92 i vanliga fall. 86 funkar rätt bra men 98 är superstort. Ska man välja 86/92 eller 92/98?

Småfolk 

• Malo

Ni som har koll på Stockholmsområdet! Vilka butiker med danska kläder är värda att besöka nästa fredag? Har ni någon rutt som är lämplig att ta? Jag har ingen koll på var de olika butikerna ligger men det finns väl några stycken eller? Både bra rea och nyheter är jag intresserad av.

• Malo
    ChokladMoshin skrev 2011-01-12 13:05:34 följande:
    Dom ligger inte direkt i närheten av varandra någon av butikerna tyvärr.
    Har själv bara varit på Vildänglar, rea vet jag inget om heller tyvärr.
    Anade det, men vilka ligger i Stockholmsområdet överhuvudtaget? Kommer främst röra mig åt Älvsjöhållet och Nackahållet.
  • Malo
    Smultronhjärta skrev 2011-01-23 17:29:21 följande:
    God kväll flickor!

Har idag varit på Gekås och shoppat Molokopior och satan i gatan vilka kopior ..Så pass att de förtjänar att visas i bt
    Men jisses! De där kommer gå som smör i solsken på Gekås gissar jag. Vad kostade de? Fanns det byxor också?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17