Vi som shoppar danska barnkläder del 17
En liten fråga. Någon som stött på Molos ballerinaskor i stl 23 någonstans?
En liten fråga. Någon som stött på Molos ballerinaskor i stl 23 någonstans?
Tack tjejer! Känns lite surt att lägga ut 100 kr mer, när jag har ett par hemma som bara är för stora...
Vet inte hur jag kunde missa de på tradera för där kollade jag ju nyss, men tack för tipset. Avaktar och ser vad de hamnar på...
Någon som har Hummels overaller? Är ni nöjda? Ser lite stora och pösiga ut på bilder. Det är en 7-årig pojk som ska ha den.
Någon med tips på snygg mössa till regnbåge overallen? Hade gärna haft en rånarluva men det blir lite väl mycket mönster.
Tack för tipsen och bild! Nova stars är ju snygga förstås! Ska fundera på dem.
Ängeln: Den mössan har jag också funderat på men tror dottern kommer få spunk på bandet under hakan. Hon var riktigt arg när jag fick på henne en mössa med knytband tidigare i höst
Någon som kan säga hur denna är i storlek?? En tjej som använder 92 i vanliga fall. 86 funkar rätt bra men 98 är superstort. Ska man välja 86/92 eller 92/98?
Småfolk
Ni som har koll på Stockholmsområdet! Vilka butiker med danska kläder är värda att besöka nästa fredag? Har ni någon rutt som är lämplig att ta? Jag har ingen koll på var de olika butikerna ligger men det finns väl några stycken eller? Både bra rea och nyheter är jag intresserad av.