Inlägg från: Mamma till Simon |Visa alla inlägg
  • Mamma till Simon

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-08-08 12:35:36 följande:
    Är det någon som har köpt höstens småblommor och som kanske har en liten bild med dessa på?
    Jag lurar på om jag precis har köpt något jag ångrarDrömmer
    den skulle jag ju buda på men glömde givetvis bort det, så gillar du den inte så vet du vart du kan vända dej...jag har sett den i en butik och tyckte den var fin men inte sååå fin att jag vill betala fullpris Flört 
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Smultronhjärta skrev 2010-08-08 12:43:04 följande:
    Det kommer nog att funka fint tror jag! De är superfinaSolig
    Mamma till Simon skrev 2010-08-08 12:39:50 följande:
    den skulle jag ju buda på men glömde givetvis bort det, så gillar du den inte så vet du vart du kan vända dej...jag har sett den i en butik och tyckte den var fin men inte sååå fin att jag vill betala fullpris Flört 
    Bra att veta Får väl se vad jag tycker när den kommer, känns som om den kan vara väääldigt blommig
    Vääääldigt blommig är just vad den är
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    ängeln83 skrev 2010-08-09 19:52:42 följande:
    På B&R bild tycker jag den ser ok ut men den är mer grön och lysande irl.
    Men smaken är ju som baken , finns ju en del som tycker den är skit snygg

Jag köpte 86 till henne, får nog ta och spana igenom gamla lurvar, hade gjort vad som helst för lila med gröna kantband eller rouge från hösten.
    Huset smått och gott i grästorp hade en sådan när jag var där idag, de har ingen webshop men de kanske kan skicka den ändå om du ringer och frågar lite snällt...den är ju sååå fin men den var alldelest förstor för molly...hon behöver en i stl.80 och det hade de ingen kvarRynkar på näsan
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon

fick hem en gul lurv idag och visst den var inte som jag tänkt mej men jag tycker ändå den var jättefin Hjärta

Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Buttelina skrev 2010-08-10 11:36:39 följande:
    visst är lurven jättefin Hjärta underbart söt liten du har
    ja den är underbarHjärta tack{#emotions_dlg.flower}
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon

jag skulle behöva en lurvoverall lila med gröna kantband stl.80...ingen här som vet vart det går att hitta? Flört

Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Saraia skrev 2010-08-10 15:45:39 följande:
    fick lurvar idag _FIIIINA!!!!!!!!! Lila lurvoverall stl 56 o gul lurvjacka (m luva vilket var en glad överraskning då de inte hade det på bilden!)i stl 74 - perfekt vår/sommar jacka t bebbe!!!!

OT men ni som hade vinterjackan fr nova star förra hösten - hur var den i stl???????? blir 134 för stor t 126 cm lång tjej???
    fick också luva på min, fast jag trodde det var jag som gjort fel
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    Saraia skrev 2010-08-10 15:57:28 följande:
    nä såg nu på bus och rackartygs sida att babyvarianten de har är med luva! Sååååå fin din lilla var i den underbara gula jackan!
    Tack{#emotions_dlg.flower}
    Simon-Ludvig-Molly
  • Mamma till Simon
    solouniko skrev 2010-08-10 20:32:32 följande:
    Så mkt fina lurvar ni köpt tjejer Vet inte vilken jag gillar mest ännu, lila, gula och turkos ligger högt upp på listan Men, har någon sett fyrverkerimössan från Molo i stl 1-2 år? Har fått ett sånt habegär på den
    jag köpte en från eleraff i helgen
    Simon-Ludvig-Molly
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17