Inlägg från: annie dark |Visa alla inlägg
  • annie dark

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Everlonn skrev 2010-04-14 15:09:20 följande:
    Uppsalaområdet går oxå, då kan hon bo hos vår bror!
    Testa Uppsalakommun, annars finns ju en massa stor aföretag här, ASFAB, Upplands lokaltrfaik, Akademiska sjukhuset, massor.
  • annie dark
    H I L L A skrev 2010-04-21 09:42:18 följande:
    Ni är välkomna hit om ni vill ha vattkoppor ! Love har säkert mer än 100 koppor just nu, stackarn Har fått lite barnvakt i em så ska i väg och hämta tavegyl till honom, han kliar och jämrar sig så på nätterna.
    Synd att ni bor så långt ifrån annars hade vi gärna kommit, kanske kan posta några!
  • annie dark
    Busbellan skrev 2010-05-07 21:14:53 följande:
    Lite sur idag Ella hade nya småfolkströjan på dagis idag, och kom såklart hem med köttfärssåsfläckar över hela, hoppas nu vanish tar det!Inte sur på dagis alltså, utan bara allmänt irriterad, hon hade säkert kunnat få ännu värre fläckar hemma
    Tomat är svårt att få bort men har hört att yes diskmedel ska vara bra.
  • annie dark
    Busbellan skrev 2010-05-07 21:20:58 följande:
    Ja, det kör vi på fettfläckar, funkar hur bra som helst. Men har inte lyckats med tomat tyvärr, men vanish funkar för det mesta om det får sitta på tillräckligt länge Annars blir det supermedlet....diskmedelstabletter
    Lägger du i blöt med en diskmedelstablett då?
  • annie dark
    Stormis skrev 2010-06-03 21:25:20 följande:
    OT...

F-n!!! Spelade in desperate Housewives i tisdags och som vanligt fixar boxen så att sista minuten inte kommer med!!!!! Det sista jag såg var att Susan gled i väg i sin bil och en annan passerade. Vad sas efter det????????????? Så tacksam för en liten resumé ♥

Man fick se vem som ska flytta in i deras hus, han såg bekant ut, tror det var Mary-Alice man.

• annie dark
    Busbellan skrev 2010-06-04 08:02:59 följande:
    Två par enfärgade katvigleggings och två par strumpor
    Du då?
    Kikade in där och de hade en del fint från katvig, bla en cerise klänning, ngt vi behöver så..........
    När beställde ni? De står att de är snabba på leverans iaf.
  • annie dark
    ängeln83 skrev 2010-06-04 08:09:23 följande:
    En massa fint och verkligen super bra priser, dessutom fraktfritt över 199 kr.
    Jag beställde i onsdags så jag tycker det borde komma idag.
    Det med frakten var det bästa, oftast brukar det ju vara minst 5-600 man ska handla för. Ser ut att bli en favoritshop här hemma.
  • annie dark
    Stormis skrev 2010-06-09 08:09:33 följande:
    Bara inboxa. Vet ju inte vad som finns, men det står fr säsongerna -09. Tror inte att det kommer att vara så mkt äldre utan de verkar koncentrera till detta. "inbjudan" och tidigare priser står i min salgblogg.
    Har inte de tidigare kört från ett år tidigare, dvs våren före på vårsalgen etc. I så fall borde det vara kläder från förra våren, hoppas!!! Jag har en del plagg från förra hösten jag vill ha men har inte råd nu så jag hoppas dessa kläder kommer på salgen i höst.
  • annie dark
    SmillaMilla skrev 2010-06-13 21:14:35 följande:
    Någon här som är bra på katter, ot jag vet
    Vi har katter, ingen expert men lite vet jag nog.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17