Inlägg från: 4blevde |Visa alla inlägg
  • 4blevde

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

HAR NÅGON AV ER HAFT PROBLEM MED Oii  DESIGN??

Jag väntar nämligen på ett par stövlar som är beställde den 26/12 och fakturan kom snabbt så den betalade jag, men några stövlar har jag inte fått

Har även mailat dom på 4 olika adresser dels på deras allmänna och även på deras privata, men inget svar
    Det är dessutom mitt 4e mail jag skickade iväg igår.
    Mamma till Oliver-Jan-00, Felix-Jan-06 och Ebba-Nov-07
  • 4blevde
    Tjollabolla skrev 2011-01-14 10:32:18 följande:
    Jag är ganska så säker på att tjejer är lite mindre än killar, det verkar så bland dom flesta iaf. Lia är nästan 5 cm kortare än Milo och väger minst ett kg mindre, vid samma ålder. Vid 10 månader så vägde hon 9,2 och var 72 lång.
    På våra kläder verkar det vara gigantiska hopp mellan 74 och 80! Fast, det gäller att kolla så man inte missar ngt i växalådan. Jag tog en titt där häromdagen och hittade en del äldre molosuits i 80 som är lika stora som dom nya i 74, så poerty och nån mer kunde användas redan
    Här stämmer inte det...
    storebror som blir 5 år om 2 veckor är endast 1 kilo tyngre och 10 cm längre har 1 cm längre fötter än sin lillasyster som blev 3 i mitten på november
    Men hon är stor, tycker jag eftersom båda mina söner varit betydligt mindre än henne i samma ålder.
    Med undantag från äldsta sonen som var lång vid födseln men är medellång nu.

Kanske snurrigt.

son född jan- 00 är ca 140 cm lång ca 37 kilo.
    son född jan- 06 på samma dag som storebror är 107 cm lång och väger 16,5 kilo
    dotter född nov-07 är 97 cm lång och väger 15,5 kilo

så min dotter är stor tycker jag som haft så små taniga söner
  • 4blevde

Nån som vet hur Geggamojas vinteroveraller är? Har just köpt en på rean till nästa vinter

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17