Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Busbellan: Vilken storlek är det på molooverallen din dotter har i bildtråden?
Busbellan: Vilken storlek är det på molooverallen din dotter har i bildtråden?
Vad kul :)
Hade tjejen i julkalendern katvig tröja tror ni?
Nu måste jag fråga er experter angående storlekar...
molo vantar... blir 6-8 år alldeles för stort till en 3,5 åring tror ni?
och molo linne, ska man ta 98/104 till sonen som nu är 100 cm och väger 14, eller 122/128? tyvär fanns ju inte 110/116... det jag hade tänkt att ta.
Tack! Då hoppar jag vantarna, men hoppas på att linnet kan bli mitt! :)
Har era pojkar leggings och vilken storlek kör ni på i såfall, går ni upp någon storlek mot vanliga kläder eller tar ni samma?
Jag tycker molo leggingsen är så fina och min son är så fin i sina långalsonger så jag tror verkligen han skulle passa... men jag vill nog inte att de ska sitta jättetight på honom... Han har oftast 104 på kläder nu, kanske 110 på molo leggins då?

Jag har problem med att mina fina kläder blir tvättluddiga och blekta alldeles för fort!! Hur gör ni när ni tvättar era? Nu tänker jag främst på molo, småfolk, katvig. Det är de märkena jag shoppar mest...
Nu har jag till och med börjat blöta upp bebisens kläder för hand för att de ska hålla sig fina längre. Jag tvättar alltid annars enligt tvättråden i plagget, har lite tvättmedel för färgade plagg av märket via. Torktumlar aldrig. Tvättar ut och in...
Det värsta jag vet är urtvättade kläder... :/
Nu måste jag fråga er experter igen :)
Kan man använda molos babybyxor, de med liten mudd uppe och nere som knickers till ett större barn?
Vilken storlek ska man då satsa på till en drygt 100 cm smal 3,5 åring?
Vilka mått är det på molos filtar?
Jag tänker främst på bondgårdsmotivet...
Ursäkta att jag stör, men jag måste fråga er experter vilken storlek på molo babybyxa man ska köpa om man vill ha dem som knickers till en smal 4 åring på drygt 100 cm?