Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2010-04-06 16:53:03 följande:
    Trevligt med ny tråd.Jag vill gärna ha en molo klänning till. Svea har nu:flowerfieldhand-i-handflower (den med små blommor)prästkragarbutterflyesAnvänder dessa klänningar typ varje dag redan nu, så det behövs fler. Men vilka?
    kaninerna och karusellhästarna!!! du som gillar katvigs lila/vita MÅSTE ju ha den klänningen till!!!
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2010-04-06 17:10:24 följande:
    Ja men hur ser den ut? Ja 86 är för litet. Annars hade jag budat hem många dalmatinerklänningar på t.
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2010-04-06 17:15:04 följande:
    ja karusellerna skulle jag gärna ha, men hittar den inte i någon shop som skickar till ett rimligt pris till åland
    åhhh vad synd vi har den och den är såå fin!
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-06 19:31:08 följande:
    Go kvällen  Hoppas alla haft en kanonmysig påsk Helt uuuunderbara våriga och påskiga barn i bildis  Här har vi bara liiite snö kvar, Bubbelmamman mycket nöjd över det Jag behöver MER regnkläder!! Ingen som sett Idat på rea? Både jacka i 110/116 och brallor i 98/104 sökes!
    ska hon inte ha molo regnkläder
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-06 19:38:09 följande:
    Dom har hon redan Kan ju vara så att ALLT är borta den 23:e Har sparat en omaka åt dig här
    men behöver hon mer än dom då
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2010-04-06 20:39:27 följande:
    Någon som känner sig synsk såhär en tisdagkväll? I så fall får du gärna berätta var jag har lagt två stycken bankdosor
    i översta lådan i byrån i hallen
  • Buttelina
    jompa skrev 2010-04-06 21:15:59 följande:
    Hej hej tjejer.Behöver hjälp, skulle vilja ha lite roliga tunikor eller klänningar till M men vill inte ha rosa, nån med tips på några fina i andra färger. Rött går oxå bort då hon inte passar i den färgen. Det gör inte mamman heller.
    kik kids blå!! i frotte. 30% rabatt på zillstar nu
  • Buttelina
    Smileycat skrev 2010-04-07 01:47:16 följande:
    hoppar in i nya tråden.. se där jag hänger faktiskt med lite grann nu Här har mamman nyss kommit hem från en heldag med tråkiga saker, massa "måsten".. först inskrivning på arbetsförmedlingen (blää) för pappan ska vara hemma med barnen till höst, så då kom jag ju på att jag måste ju göra någonting! sen en sju timmar på akuten då Liam har varit så jäkla dålig..Fick sitta och trycka i han vätska och lite piggelin.. Till slut när sköterskan sa till att nu har det gått alldeles för lång tid sen han kissa, (sen i morse och då var klockan 22!! så typ 14timmar!) då såg vi hur han rös till! Och mamma har aldrig varit så stolt över lite kiss.. såå skönt att slippa dropp o inläggning!Så nu gäller det att vätska honom för han är fof väldigt dålig men de tyckte att vi nog sköter det bättre hemma om han bara behåller det och kissar!Han har gått ner ett halv kilo, så nu väger ungen 8,8kg och snart 16mån.. inte kul med små barn när de blir så sjuka förresten.. om ungen är nästan 98cm (men ngt långa ben) ska man ha 92/98 eller 98/104 i molos leggins o linnen (väger ca14,5kg)? och sen till en "bred ca102cms unge" (20kg)?
    ang strl så ska dom ha 98/104 och 110/116
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17