Inlägg från: anjis78 |Visa alla inlägg
  • anjis78

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mawe123 skrev 2010-09-19 20:00:54 följande:
    Jag behöver hjälp med danskan, vad sjutton heter kardborre på dansk?

försöker räkna ut årgång på en molo jacka och det går sådär Flört
    borrelås på norska iallafall :)
  • anjis78
    H o p e skrev 2010-10-09 19:00:54 följande:
    Hej, skulle precis beställa ett par NS-byxor svarta army i stl 104 och upptäcker att dom inte finns NÅGONSTANS . Någon som har tips om vart jag kan hitta dem. Har jag väl bestämt mig för något MÅSTE jag ha det Sonen är ca 102 cm lång. Tror ni han kan ha 98 eller 104 i värsta fall? Är mycket upprörd just nu det är ju värsta krisen ju. Var på barnmässan idag och köpte tröjor till sonen och dotter och tanken var att dom skulle ha just dom svarta armybyxorna till. Vad gör jag nu ???
    Här finns de både i 98 och 104

http://shop.pirumparum.nu/nova-star-nyheter/byxor/winter-army-black.html

Jag har 98 till sonen som är rundt 1 m och jag skulle inte vilja ha de större.
  • anjis78
    H o p e skrev 2010-10-09 19:06:45 följande:
    Meeen du är UNDERBAR, åååh va glad jag blev. Kvällen är räddad!!!!
    Roligt att kunne hjälpa någon annan att shoppa, da sparar jag mina egna pengarSkrattande
  • anjis78

Någon som har bild på  molos rosa skaljacka, gärna på ett barn så man ser hur den sitter? Funderar lite på om den kan vara bra.

• anjis78
    lillronya skrev 2011-01-23 10:14:58 följande:
    Skönt med sovmorgon.
    anjis78 skrev 2011-01-23 10:13:54 följande:
    Någon som har bild på  molos rosa skaljacka, gärna på ett barn så man ser hur den sitter? Funderar lite på om den kan vara bra.
    Den är jag med sugen på! Så fin!
    Ja visst är den. Det står mellan den och polarns rosa. Tänkte om jag köpte molos jacka, kan jag pops skaloverall istället.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17