Inlägg från: tessan27 |Visa alla inlägg
  • tessan27

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Jag får verkligen inte handla mer nu, har blivit lite mycket på sista tiden men inte så mycket danskt, bara det som ligger i bildtråden. Har shoppat en hel del Po.p och me&i också... och en del på tradera...

vill så gärna köpa något med rådjursprintet till Maja men det får vänta. Har inte fastnat för något av pojkprinten från MOLO, tycket att alla är för röriga, köper hellre stjärnor eller ränder till min lilla plutt.

Maja nov -05, Vincent april -10, tesshe.blogg.se
  • tessan27

Ja... hittade ju en massa fint som jag ville ha... och jag som inte skulle handla något mer nu...

• tessan27
    h80 skrev 2010-07-10 12:52:05 följande:
    visst fanns det mycket fint, men det verkar ju omöjligt att beställa.....
    det tog mig lite drygt 3 timmar att få ner allt i varukorgen o nu har jag försökt betala i snart 2 timmar
    Jaha, då får man väl bara vänta ett tag och försöka igen då... bara man inte blir av med nått som man lagt i korgen... vill ju inte betala porto...
  • tessan27
    h80 skrev 2010-07-10 12:52:05 följande:
    visst fanns det mycket fint, men det verkar ju omöjligt att beställa.....
    det tog mig lite drygt 3 timmar att få ner allt i varukorgen o nu har jag försökt betala i snart 2 timmar
    kunde du betala någon gång... för mig funkar det inte... jag blir galen. Snart ger jag upp och blir utan kläder...
  • tessan27

Jag har fortfarande inte lyckats, men nu när klockan blev över tolv blev det ord pris på alla plaggen... så nu kan jag ju inte fortsätta...

• tessan27
    h80 skrev 2010-07-11 07:26:27 följande:
    nu är jag kollar är det 50%, hoppas du lyckas med din beställning
    Det såg fortfarande ut som att det var rea men när man la dem i korgen så blev det ord pris. Och allt som låg i min korg ändrades till fullpris...konstigt. Det kanske inte är meningen att jag ska handla nått. Maken kanske har spärrat kortbetalning
  • tessan27

La in lite bilder i bildis från min 50% shopping från IdaT. Är så nöjd med kläderna, så fina. Jeans snickarbyxorna var bara så coola.

Vill verkligen köpa rådjursklänningen till min tjej men just nu har jag verkligen inte råd, får nog vänta en månad till. Sambon tyckte att den var fruktansvärt ful men det tycker inte jag och förhoppningsvis inte Maja heller. Hon älskar ju klänningar i alla fall.

• tessan27
    Buttelina skrev 2011-01-26 23:59:56 följande:
    tessan: vilken goding du har och vilken fin shopping
    Tackar, han är min lilla guldklimp. Jag är så nöjd med min shopping, har blivit alledels för mycket dock sen efter jul med alla reor. Men det är ju så kul. Har dock sålt en del på tradera och FB också så jag har inte gått back i alla fall.
  • tessan27
    na96gen skrev 2011-01-27 08:20:22 följande:
    Godmorgon,
    tänkte höra med er som är van att handla kläder och även att sälja kläder.
    Hur förvarar ni sådant ni skall sälja ?
    Hos mig blir det en stor hög och jag orkar aldrig komma till den för det blir för mycket ..
    Så tipsa gärna hur ni gör... jag behöver bli av med massor av kläder .. (ej så mycket danska.. tyvärr)
    Bara för att kunna handla nytt.. danskt såklat Hjärta
    Jag har en stor gul väska från Ullared där jag lägger alla kläder som jag ska sälja på ett eller annat vis. Nu när jag skulle börja lägga upp på tradera så tog jag enplastkassen och märkte med storlek och så sorterade jag alla kläder efter storlek och så betar jag av en storlek itaget...Sen har jag även sorterat efter årstid. Sommarkläderna ligger nu för sig för att läggas ut senare. Tyvärr står denna stora fula väska i arbetsrummet...
  • tessan27

Hej, jag brukar lägga in bilder i bilis ibland men skriver inte här värst ofta eller läser inte så mycket heller men man blir så glad av att titta på alla era söta ungar i sina färgglada kläder, älskar färg

Nu har jag en liten fråga, ska beställa den gula Nova Star tunikan med fjärilen på till min dotter och undrar hur den är i storlek. Min Maja är 104 cm och väger 15 kg, så hon är en liten tunn tjej som växer sakta, 5 år är hon. Hon har strl 98 i den rosa klänningen från i höstas, den med volanger på och den sitter bra på bredden men börjar bli lite kort. Den här gula tunikan fanns ju bara i dubbelstorlek så frågan är ju om 104/110 blir alldeles för bred... Någon som vet??

• tessan27

Åh, vad mycket fint ni shoppat på salgen, vill också åka bor lite långt ifrån. Men men man kan ju inte få allt här i världen.  

• tessan27

Dem hade ringt till mig från Ajabaja också... men jag hade inte mobilen med mig, undrar vad som var slut...Men men det är inte hela världen. Har köpt alldeles för många molo tights till dottern senaste dagarn....Cool men men ...
    Gjorde även en beställning från Annacill precis... tights, popcorn och collibri.
    Från Ajabaja hde jag beställt, bondgårdstights och multi stjärnor eller vad dem heter, lika trosor och corvett skor...

Maja nov -05, Vincent april -10
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17