• bm2007

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hesan tjejer!
    Ni verkar ha bra koll på vad som finns där ue i klädvägSkrattande  och vi behöver lite hjälp.
    Har köpt småfolks kycklingtröja till vår tös till påsken men jag behöver en nederdel, helst en kjol, så var hittar jag en kjol som passar denna tröja är nog min frågeställning...
    Tack på förhand 

• bm2007

Glömde skriva att nederdelen måste vara i storlek 98 eller 104

• bm2007
    Hejsan!
    Behöver hitta en nederdel som passar till denna tröja från småfolk, tösen ska ha kläder till påsken. Helst vill jag ha en kjol men klänning skulle kanske också fungera.
    Så snälla ge mig lite tips och ideer och tittat runt som en galning på internet men hittat nada!

Klicka för att stänga fönster
  • bm2007
    Hejsan tjejer!
    Chansar på att lägga ett inlägg här och hoppas någon har tid att svara. Sitter ofta och läser Er tråd samt tittar på Era fina bilder, är själv "smått" beroende av danska barnkläder fast dock inte i den utsträckning som vissa av Er...Skrattande 
    Vi ska på kosläpp nästa vecka och vad skulle då passa bättre än molos bondgårdsklänning?
    Så efter mycket svammel (förlåt) så kommer nu min fråga:
    Jag letar efter Molos bondgårdsklänning i storlek 98/104, affären får gärna ha fri frakt eller någt likande, någon som vet var jag kan hitta denna makalöst underbara klänningen?
    Dottern fyller tre år i slutet på juli, passar då 98/104 eller ska jag ta den mindre storleken?

Tack på förhand! 
  • bm2007
    lillronya skrev 2011-05-13 11:16:32 följande:
    Både kortärmad och långärmad verkar finnas hos annacill.
    Precis, tack så jätte mycket! Någon som vet hur storleken är på dessa klänningar?
  • bm2007
    TACK så jätte mycket för era expert kommentarer,
    det blev både en bondgårdsklänning samt annat lite smått och gott från molo Flört
  • bm2007

Finns det några bra internet affärer som säljer danska barnkläder som har påbörjat sin rea : )
    Tack på förhand! 

• bm2007

Pågår det rea på ajabaja just nu? Behöver man ngn kod?

• bm2007

Men är det rea på hela deras sortiment? eller kan jag hitta information om rean någon annanstans?

• bm2007

Hejsan!
    Har ni som är experter på danska barnkläder någon lista här inne på familjeliv där man kan se vilka affärer som har påbörjat sin rea? Känner av shoppingsuget i magen så jag vore hemskt glad om ni kunde tipsa mig om ngr bra sidor med bla molo.

Tack på förhand! 

• bm2007

I vilka webshopar kan man hitta molo hösten 2011 i? Gärna en affär som har fått in en del o inte bara ngr tröjor : )

• bm2007

Tack så mycket elleraffen hade ne hel del fint som jag blev lite sugen på men skall nog vänta tills imorgon då LLM har skrivit på FB att de håller på att packa upp 15 kartonger av pre fall : )

/J 

• bm2007

Älskar verkligen att bo i en mindre stad men ibland är det verkligen urtrist när man som mig älskar att shoppa o då speciellt Danska barnkläder, men jag får lungt vänta tills webshoparna kommer med höstens pplagg.

/J 

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17