Jen80 skrev 2010-08-18 22:03:02 följande:
Jag har hört att Mini A Tures overaller ska vara riktigt bra. Jag har en här hemma som jag funderar på om Ava ska ha i vinter. Den är i stl 86 och hon har runt 86/92 i kläder nu. Känns som att den borde räcka hela vintern, men 92 hade iaf varit helt säkert. Så den är iaf stor i storleken. Förra året hade hon stl 80 och då drunknade hon i den. Den har vattenpelare 10000 mg så den ska ju hålla hög kvalité.
Ingen här som har fastnat på Aya Naya? Jag är helt frälst! Känns som att jag helt gått åt Aya Naya och Mini A Ture nu till Ava, även om jag alltid lyckas köpa lite Molo också... Ja, och Nova star då såklart

! Var inne en snabbis på Kappahl idag och måste säga att de verkligen lyckas med barnkläder nu för tiden. Även om det inte är mycket jag vill köpa så är det jag vill köpa riktigt fint. Köpte en söt skepparkavaj (eller vad man kan kalla det för) till Ava. Grymt fin!! ett tips till er med tjejer

Tack för svaret! Hmm, ja det kanske blir en Mini A Ture-overall i år. William har nu 98/104 i dubbelstorlekar och 98 i enkelstorlekar så då kanske en 98: funkar? För 104 kommer han väl drunkna i..? Svårt det där med storlek tycker jag!
Måste också säga att jag tycker att Kappahl har lyckats med (iaf) höstens kollektion. Har sett en hel del jag kan tänka mig till William där. Dock blir jag snål när det kommer till Kappahl - väntar på att det ska komma erbjudande om 25% på allt. Då kommer jag shoppa loss litegrann där!