Inlägg från: Flerbarnstokan |Visa alla inlägg
  • Flerbarnstokan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Försökte göra en beställning av Molo på Matador, men när jag skickades vidare till Payson för betalningen så står det bara på Payson att det är ngt fel (parameter saknas?). Vet ni om min beställning har försvunnit då? Ngn som varit med om liknande?

• Flerbarnstokan
    Flerbarnstokan skrev 2010-06-04 13:29:47 följande:
    Försökte göra en beställning av Molo på Matador, men när jag skickades vidare till Payson för betalningen så står det bara på Payson att det är ngt fel (parameter saknas?). Vet ni om min beställning har försvunnit då? Ngn som varit med om liknande?
    Svarar mig själv. Det jag beställt var slut. Fick göra ny beställning.
  • Flerbarnstokan

molo lurvoverall-fråga
    lillan kommer vara 67 till 72 cm när den används, skall man då satsa på strl 68 el 74? dvs är de små el stora i strl? Någon som kan hjälpa mig så vore jag tacksam...

• Flerbarnstokan

Någon som vet när baby-lurvoverallerna kommer? Vinteroveraller har ju redan kommit men har inte hittat ngr lurvoveraller???

• Flerbarnstokan
    Flerbarnstokan skrev 2010-08-03 13:54:30 följande:
    Någon som vet när baby-lurvoverallerna kommer? Vinteroveraller har ju redan kommit men har inte hittat ngr lurvoveraller???
    menar Molo
  • Flerbarnstokan
    ängeln83 skrev 2010-08-09 17:56:54 följande:

Ja den blev jag inte besviken på , helt underbart fin och Liam passade super bra i den lila färgen.

vet du el ngn annan om den lila lurven passar i färg el är samma som den nya lila polaris overallen? el mer lik den gamla lila polaris? ska matcha två barn tänkte jag...vill inte att färgerna skall skära sig...
  • Flerbarnstokan

fråga ommolos lurvoverall. den mörkgrå med röda kanter, hur skulle ni beskriva det röda? röd, skrikröd, rödorange??? svårt att se på nätbilderna... har en röd popmössa och funderar på om det skulle passa eller om det skär sig? hoppas ngn har tid att svara.

• Flerbarnstokan
    Buttelina skrev 2010-08-25 10:08:51 följande:
    tycker bilden stämmer bra med verkligheten. inte orangeröda utan mer tomteröda kantband
    TACK
  • Flerbarnstokan

Skulle molos polaris (vinteroverall med en dragkedja) i strl 92 bli alldeles för stort för en nu 83 cm lång 2åring? Tänkte ta strl 86 men den verkar vara slut där jag letat i turkos...

• Flerbarnstokan
    ChokladMoshin skrev 2011-02-07 13:16:32 följande:
    En helt OT fråga men ni som har/haft barn i Åk 1, vilka tider gick dom?
    Planerar inför hösten och hittar intet schema för skolan/kommunen.
    8.00 - 12.10 varje dag! Jättedumt att börja så tidigt! Bodde i en annan kommun förut där de började 8.30 - 13.00. Det var mycket bättre.
  • Flerbarnstokan

Zillstar-fråga:
    Funderar lite då jag inte hört ngt från zillstar, det var ju 50% på ordinarie pris...men om man går in på zillstar nu står det bara att det är 30% på ordinarie pris???

Någon som faktiskt fått bekräftat att deras grejer finna? Till 50%...

Missar ju en massa andra reor om jag tror att jag köpt något som sedan inte dyker uppp...

• Flerbarnstokan
    solouniko skrev 2011-06-22 10:23:10 följande:
    Det var bara under en begränsad tid det var 50%, nu är det 30% som gäller igen. Jag fick bekräftelse sent igår kväll att mitt fanns så de kommer säkert under dagen
    oh, vad bra... då får jag hoppas att mitt med finns. Tänkte att det kanske var något skumt iom att ingen i shopoholctrpåden hört ngt förutom en där grejerna inte finns.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17