Inlägg från: kitty79 |Visa alla inlägg
  • kitty79

Hej
    slänger in en fråga -Jag kollar på molos lurvfleece till bebis ,men hur ska jag tänka angående storlek ?
    Har en nyföding och tänkte köpa en overall att använda frampå vårkanten i vagn ,hur är fleecen i de mindre storlekarna ? stora /små ?

Han är 54 lång nu , borde jag satsa på 68 ?

• kitty79

Hej i tråden ,
    frågar er proffs ;)
    Är det någon som har sett Molo's fleece tossor i färgen Fjord någonstans passande till en snart 1 månaders bebis ?

• kitty79

Hej i tråden

är väldigt nyfiken/sugen på den här  www.funkybaby.se/dress-vega-louie-p-2183.html
    Men jag har ingen som helst erfarenhet av märket .. hur är de rent generellt i storlek ?
    Någon som kanske tom har sett klänningen in real life ?

Tösen i fråga som ska ha den är en smalis på 3 år  dock ganska lång hon kan med nöd och näppe ha 104 i molo tröjor tex.

• kitty79

Hej i tråden jag undrar om någon kan tala om hur Molos vantfleecar är i storlek ?
    Dottern vill inte ha lurven .... Måste vara fickor ;)

Har precis fyndat en blå softshell på T tänkte ha en fin fleece att matcha med !

Hon är 98 lång och 15 kg tung.

• kitty79

Ber om en tjänst ,hoppas att det är OK

Undrar om någon skulle vilja bjuda in mig i den danska köp och sälj gruppen på FB ?
    har en del att sälja , men fram för allt en hel del som jag vill köpa ;)

Hade blivit så tacksam för en inbjudan , bara att inboxa för mejl

• kitty79
    Greksmurfen skrev 2011-03-30 00:02:26 följande:
    jag har lite huvudansvaret som skapare av gruppen ;).... öppnar den nu så kan du gå med själv.. sök på vi som shoppar danska barnkläder=)
    Tack , men jag missade dig precis.
  • kitty79

Behöver lite hjälp

Är sugen på att införskaffa den här www.siggeojuno.se/
    Vi ska ha dop om 2 veckor ,och tänkte att stora tösen (3 år) skulle ha den , den känns ju lagom "söt & fin" för ett dop , men hur ska jag matcha ? funderar på colibri leggings till för att det inte ska bli för sockersött .

Är det någon som har sett klänningen "på riktigt" svårt att skaffa sig en uppfattning utav en bild ju , sen finns ju kjol i samma material också .

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17