Inlägg från: Rocktroll |Visa alla inlägg
  • Rocktroll

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Och jag undrar om någon har förslag på överdel till rådjursbyxorna? Förvånad

.:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • Rocktroll
    ängeln83 skrev 2010-07-08 14:45:24 följande:
    Jag kommer nog köra på enfärgad body till, brun vit eller rosa. Eller om det finns randig body, dom ränderna som tröjan har på ärmarna.
    Ja det lutar nog åt det här med. Blir lätt plottrigt annars. Måste testa med katvigt rosa/rosa också Tyst tack för svar!!
  • Rocktroll
    solouniko skrev 2010-07-17 08:03:57 följande:
    Äsch, nu tog jag 2-3 år iallafall då jag hittade en på halva priset Står ju överallt att man ska gå upp en storlek, annars får hon väl ha den nästa sommar
    Kikade in här och måste bara svara iom att min tjej är exakt likastor som din Tungan ute lillan har 1-2 år i sin och har grämt mig över att jag inte köpte 2-3 år för den är LITEN så 2-3 år blir nog perfekt Flört
  • Rocktroll
    solouniko skrev 2010-07-20 11:14:44 följande:
    Fick hem min alldeles nyss och den satt perfekt på Milla som är 16 månader Såå fin
    Misstänkte att storleken större skulle sitta bra Glad men vart hitta du den till halva priset? webshop?
  • Rocktroll
    solouniko skrev 2010-07-20 11:32:45 följande:
    Rocktroll skrev 2010-07-20 11:25:59 följande:
    Misstänkte att storleken större skulle sitta bra Glad men vart hitta du den till halva priset? webshop?
    Håll i er nu På den helt otippade sidan hudochkosmetik.se HAHA Nu finns bild på den fina

Bubblan - Åh fy vad jag tycker synd om er, det tar liksom aldrig slut på eländet.. Hoppas allt blir uppklarat snart. Det ska inte vara såhär att flytta till sitt drömhus.. Usch. Kramar!
    Åh så fin hon var i den Tyst och otippad affär haha! Beställde en till Vilda att ha nästa sommar för det va enda storleken som fanns kvar men lika bra det Tyst den är sååååå fin. Så tack för tipset {#emotions_dlg.flower}
  • Rocktroll
    solouniko skrev 2010-07-20 11:44:54 följande:
    Jaa, den är superfin verkligen! Köpte även lite rockefella häromdagen på tradera av något företag, kjol, tshirt och leggings blev det, allt för 270 kr ikkl frakt så det var biiilligt! Hoppas de kommer imorgon, blir spännande Tog 2-3 i kjolen med 1-2 på leggings och tshirt så vi får se hur det sitter..
    Vilda har mängder av rockefella och t shirten i 1-2 år sitter perfekt, tightsen i 1-2 år är ännu lite långa 9-12 mån sitter perfekt än så länge och kjolen i 9-24 mån är SUPERSTOR i midjan så 2-3 år lär nog vara jättetstort till milla. Men går ju alltid att använda senare isf Tyst Vilda är ca 78 cm lång och 9-10 kg tung (lätt), var ett tag sen vi var på bvc så en vild chansning Tungan ute
  • Rocktroll
    solouniko skrev 2010-07-21 07:05:34 följande:
    Oj, vad tokigt att det är sån himla stor skillna Ja, men bättre att det är för stort än för litet iallafall. Någon gång passar säkert kjolen då Ja då är dom nog ganska exakt lika stora, tror M också är kring 77-78 och väger ca 10. Inte så superuuperstora små damer
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-20 22:26:35 följande:
    Din tjej var jättefin i klänningen från Rockefella! Jag vill också ha den till min tjej, åtminstone att ha nästa sommar. Vart finns den någonstans, finns det någon kvar? Samt finns den till rea så vore det ju än bättreGlad
    Tack Jag har köpt min på hudochkosmetik.se men den finns även på iaf barnlyan, dom borde ju rea den såsmåningom tycker jag. Ska kika om jag ser den någon mer stans på rea.. Vilken storlek behöver du?
    Ja verkligen! Fick hem klänningen jag beställde igår i storlek 3-4 år och Vilda kan ha den Förvånad Går visserligen till mitt på vaden ungefär så den är mer som en långklänning. Så den som fråga om storlek till sin 85 cm kan nog ta en 3-4 år konstigt nog. Bild finns om någon vill se Glad
  • Rocktroll
    lillronya skrev 2010-07-21 14:41:12 följande:
    Vi har också 3-4 år och A är 95 cm.

För visst är det denna klänningen ni diskuterar?
    Japp Tyst den går med andra ord att använda länge med tanke på att Vilda bara är ca 78 cm haha Flört
  • Rocktroll
    Griffelfot skrev 2010-10-20 15:43:40 följande:
    Spammade BT lite....
    Måste bara säga att jag fick världens nostalgitrip genom dina bilder Tyst var på teneriffa när jag var gravid och jag kände dotterns första sparkar under späckhuggarshowen Hjärta tack för myskänsla *hihi*
  • Rocktroll
    solouniko skrev 2010-12-10 22:03:10 följande:
    Tack Ja, hon blir TVÅ om tre månader bara. Herregud vad tiden går fort när man har roligt
    Vilken storlek har milla på kik kid klänningen? svårt att veta vilken storlek man ska köpa när alla säger att den är liten.
  • Rocktroll
    h80 skrev 2010-12-11 13:04:54 följande:
    jag svarar :)
    hon har 92

hur stor är din tjej?
    Hon är ca 80 cm och väger knappt 11 kg. Hittils har hon varit jämnstor med solounikos tjej så brukar ha henne som riktlinje på klädstorlek Tungan ute
  • Rocktroll
    H o p e skrev 2011-08-09 21:30:15 följande:
    Lite nya lurvar har inhandlats från LLM till hösten, bilder finns i bildtråden!
    Vilken storlek köpte du till dottern? Tror min tjej är nästan lika stor men har ingen aning om vilken storlek hon ska ha.
  • Rocktroll
    H o p e skrev 2011-08-13 18:36:26 följande:
    Hej hon här 90 cm lång och ganska smal och jag köpte 98 och den är jättebra i stl.
    Tack för svar :) då blir det 98 till min tjej med för hon är exakt lika stor och en tunnis med.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17