Inlägg från: Bellbox |Visa alla inlägg
  • Bellbox

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Får jag fråga; den där Molo-salgen, vad kan man förvänta för priser på lurvar ??
    & deras långärmade/kortärmade tröjor?

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Bellbox

Tack

• Bellbox

Men molos- sneakers är väl bra? Tänkte om man skulle köpt geggamojas istället?
    (gärna snabbt svar om ni kan)

• Bellbox

Tack för svar
    Hur mycket STÖRRE sneakers än foten satsar ni på?
    (jag har en 3 årig dotter som är ganska aktiv)

• Bellbox
    alvide skrev 2011-05-13 14:47:41 följande:
    Jag köper 1,5-2 cm större än fötterna då mina barns fötter har inte växt under vintern så jag räknar med att det kommer att spurta iväg i storlek.
    Tack {#emotions_dlg.flower}
  • Bellbox
    LJ2 skrev 2011-05-13 15:55:01 följande:
    jag väntar på mail, men helst inte med start nästa vecka så hoppas att mailet dyker upp nästa vecka ist
    e ganska sugen nu!!

hmm.. ska på loppis i morgon, ska man sätta allt BILLIGT för o bli av med de o slippa ta hem? eller lite mer, med risk att få ta hem?
    tar inte med molo eller sånt, vet att de itne e lönt..
    bara ot dit..
    påslakan till baby e de lönt?
    va kan man mer skicka?
    leksaker såklart.. men mer? tips!!
    Ang priser; Jag har gått mycket på barnmarknader & på icke-märken så skulle jag ge max 20-25 för ett par byxor t.ex (liiite mer för jeans kanske) och max 20 för en t-shirt...
    Dock tycker jag absolut du kan ta med lite märkeskläder om du kan hänga dem synligt t.ex? Jag betalar ju t.ex gärna en del för fina molo eller po.p kan jag säga
    Leksaker brukar sälja som smör i solsken, likaså dvd, spel, solhattar, babytillbehör kan gå bra. Mammkläder liggandes? Skor?
  • Bellbox

Jag tipsade en vän om salgen som ändå skulle dit i jobbet i nästa vecka (jag har fått höra att salgen startar på onsdag nämligen) men har jag missförstått helt? Är det inte ens släppt vilka datum det är än?
    *lätt förvirrad*

• Bellbox
    LJ2 skrev 2011-05-17 19:43:56 följande:
    galltvål!!
    har fått bort alla fläckar med den! intorkade blåbår som inte vanish tog, torkat blod? *ja, va inte de man tänkte på när hennes haka spräcktes :-P*
    banan o div oigenkännliga..
    sen lägger jag i vanish i maskinen med, men efter en runda med galltvålen har varit på plats..
    kan man köra med galltvål även på fläckar man försökt tvätta bort med vanish (alltså man upptäcker även tvätt med vanish att fläcken är kvar) eller är det försent då? :-/
    Ska det ligga med flytande galltvål på länge innan tvätt eller hur gör man?
  • Bellbox

Spännande att se vem av er som blir FÖRST ut i tråden med att skriva gällande salg-datum då

• Bellbox

Brukar molo-salgen vara i november eller tidigare/senare/har det varit väldigt olika?

Någon som har något bra hotell-tips i närheten där? (inte för att man kan boka så långt i förväg ha ha men kan ju vara bra att känna till ngt om man känner för att stanna 1 natt) ;) 

• Bellbox
    lillronya skrev 2011-08-15 11:44:45 följande:
    I början på november.

(salgen)

Hur långt innan dagen går de ut med informationen om exakt dag? Får man det via mail om man anmält sig till deras nyhetsmail??

(hoppas nån vill svara)   
  • Bellbox
    Busbellan skrev 2011-09-10 21:45:39 följande:
    Ja, om du är anmäld för nyhetsbrevet kommer det med mailen, tror att de senaste gångerna har det kommit ca 5 dagar innan

Tack!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17