Inlägg från: Grodan33 |Visa alla inlägg
  • Grodan33

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2011-02-24 18:52:45 följande:
    Godkväll förresten kanske man ska säga

Äntligen är jag back on track igen, har mått piss i typ 1 vecka, mage som bråkat och all möjlig skit, har knappt vågat vara ensam med barnen så konstig har jag känt mej.

Nu är jag grymt shopping sugen, tog mej ork till en liten NS beställning som kom idag, looooovely kläder, var dock lite snurrig i huvudet så Liam fick en t-shirt i storlek 80/86, lite för litet ja
    Hej såg i bildtråden att du köpt nova star vilken st till din pojk i byxor?? Och hur lång är han? Bara undrade för jag fick hem en massa ns kläder idag och jag upplever att byxorna är längre än någonsin denna gången.
    Brukar nämligen läsa här ibland=)
  • Grodan33
    lillronya skrev 2011-02-24 19:15:48 följande:
    Var tvungen att gå och jämföra byxorna och såg då att jag minsann ljög. E har 92 i sina och A har 98 i sina och genast är de inte så enorma som jag tyckte...
    Men min tjej är 4 1/2 år köpte 110 till henne det var bara och glömma hehe de vart jättelånga hon är 107 cm lång, Min son har haft 98 i nov star kläderna länge så jag köpte 104 nu han är 104 cm lång det var också jättelångt men han hinner nog växa i dem=) Men vad svårt det är köpte även den rosa klänningen i 104 och den vart bra på henne knepigt det där.
  • Grodan33
    lillronya skrev 2011-02-24 19:24:54 följande:
    MIna småttar är 99 cm långa och jag köpte, som sagt, 98 nu i de nya.
    Om jag viker mudden så funkar de bra tycker jag.
    Men det är svårt när det är så olika.
    Ja minst sagt ja får nog i alla fall gå ner en st till tjejan till en 104. Jasså dina barn är också lika långa, MIna med nästan då skiljer det ändå 1 år och 7 månader på dem lill killen fyllde nyss 3 år
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17