• WTF

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Testar här istället för i reatråden, hur är Molos lurvoveraller i storlek? Skulle vilja ha en till våren, sonen har 80-86 i vanliga kläder nu, var bör jag då satsa på på en lurv? Vet ni någon som rear? Tacksam för svar!

• WTF

Hörni shoppinggurus, jag är på jakt efter en grön Småfolkoverall med dubbla dragkedjor till nästa år. Vilken storlek tror ni man ska ta? Sonen har idag en regnbåge i 86 och en Reima i 80 som han kommer kunna ha hela säsongen. Vet ni om de finns på rea någonstans? Letar också efter en lurvoverall från molo i 92, om ni har några reatips. Tacksam för svar!

• WTF

Fasen! Kom precis på att vi MÅSTE ha Småfolks rådjursbody i 86, LPL har en i 80 men det blir väl lite klent på en 79 centimeters? Eller hur är de i storlekarna? Såg att ni pratade om skaloverall från Nanook, hur är de i storlekarna?

• WTF

Hittade 86 på lillaw, tyvärr inte på rea men blev nu osäker på storlek. Han har rådjurströjan i 86/92 och den är stooor. Ingen som har en Småfolksbody i 80 och/eller 86 som har tid och lust att mäta?

• WTF

Tack ändå, xmari! Ropa hem kycklingsuiten, den är skitfin!

• WTF

Xmari: har du någon direktlänk till anoraken? Vi har den i skalmodell men blev nu osäker på om det är samma. Tycker din ser lite mer softshell ut.

• WTF

Men hur stora är Hummeloverallerna? Enligt kurvan ska sonen vara ungefär 90 cm till vintern, räcker 92 då? Tycker ni Hummel är bättre än Molo? Har haft en regnbåge i år och han är ju väldigt varm och go i den men den kunde ju vara lite enklare att få på tycker jag.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17