Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Är det nån här som vet hur Småfolk är i storlekarna denna säsongen? 98/104 börjar bli lite för litet för min kille men 110/116 känns lite väl stort. Han är dryga metern lång
Är det nån här som vet hur Småfolk är i storlekarna denna säsongen? 98/104 börjar bli lite för litet för min kille men 110/116 känns lite väl stort. Han är dryga metern lång
Finns det någon särskild salgtråd här på FL i år eller sköts allt prat kring det i er andra grupp
Jag är lite sugen på att åka men vill inte åka helt själv ![]()
Det verkar som klädtrådarna på FL dött ut lite efter att klädtrådarna på FB drog igång. Jag förtår mycket väl att ni som kände varandra valde att byta till en stängd tråd. Det var ju mycket privat som diskuterades här innan och många som bara läste. Jag kikade in här med jämna mellanrum, mest för att kolla i den underbara bildtråden som även den tyvärr dött ut. Jag är just nu föräldraledig och har massor av tid att diskutera mitt största intresse. FB är bra men det är svårt att prata där när det är så mycket inlägg och sen ska man ju egentligen inte prata OT där heller.
Hur drar man igång en död tråd då? Någon som har något tips? ![]()
Tystanden kring min fråga om salgen tolkar jag som att det inte finns någon tråd än. Jag har aldrig varit på salg men har varit sugen varenda år. Det kanske går att få ihop i år om nån åker förbi Linköping där jag bor