Inlägg från: Emeli Johanna |Visa alla inlägg
  • Emeli Johanna

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

helt OT men hur är NS-tröjorna i storlek? Har en sån på 3,5 år som annars har 98/104 upptill. Han har 98 på NS-jeans. Vill inte ha en för stor tröja men blir 92/98 för litet tro?

• Emeli Johanna
    Helle skrev 2010-12-15 19:19:16 följande:
    Bara vuxna från 22 till 63
    Designtorget har en massa bra "krafs" som man inte visste att man behövde Där har jag köpt mina i år Annars brukar Trisslotter eller vinflaska alltid gå hem
  • Emeli Johanna
    Saraia skrev 2010-12-29 19:58:43 följande:
    HAHA GLÖMDE SKRIVA VAD DET GÄLLDE - MOLO fleece overall var det jag undrade om!
    Min dotter blev 1 år nu i november, vi körde med 80 på lurvoverall fram till okt/nov ungefär, sedan fick vi gå över till 86. Den sitter perfekt! Hon var 74 cm på 1 årskontrollen.
  • Emeli Johanna
    Saraia skrev 2011-02-02 14:31:12 följande:
    nån moloaffär som har fraktfritt???
    bus och rackartyg
  • Emeli Johanna

Scandic Rubinen ligger mitt på avenyn, superfräscha rum och god hotellfrukost..

• Emeli Johanna
    Helle skrev 2011-04-05 22:16:00 följande:
    Tack för tipsen! De ska jag kolla in
    Du MÅSTE gå till Tranquilo! Underbart ställe med lite fart och puls. Maten är kanon och drinkarna helt ljuvliga! Speciellt deras Moijitos (stavas?)
  • Emeli Johanna
    Helle skrev 2011-04-06 08:37:36 följande:
    Tack! Ska kolla in! Låter inte helt fel. Var ligger det?
    Det ligger precis vid saluhallen/Hotell Avalon.. Gå in på deras hemsida, där har du både meny och adress
  • Emeli Johanna
    jannah skrev 2011-06-23 17:54:07 följande:
    Ska till Göteborg imorgon, och tänkte kolla med er om nån har koll på vilka roliga butiker det finns där som säljer danskt (annat fint också för den delen!)...? Gärna butiker med REA... Flört
    Du MÅSTE gå till Haga.. Där finns det massor av butiker, både för vuxna och för barn, inredning m.m och en massa mysiga caféer, sen har du MiniShop på Vallgatan..
  • Emeli Johanna

Jag åker på torsdag och kan tänka mig att vara bud, då helst till någon som har flicka 86-98 för det är där jag kommer rota mest

• Emeli Johanna

Var det i butik du fyndade en regnbåge på halva priset?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17