Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Rea på katvig...någon som vet??
Rea på katvig...någon som vet??
fina barn och kläder i BT som vanligt!
Tycker alla butiker har så lite av varje o välja på.... Vet ni någon butik som har det mesta av Katvig?
Någon som provat något från danska New Generals? Är de små eller stora i storleken. De räknar liksom i månader och år istället för de centilång. Deras kläder ser coola ut och är sugen på babyklänning med inbyggd byxa och en splashad fjäril fram.
littlebloom.nordicshops.com/product.html/new-generals-babyballerina
Jag tycker inte Molo har någon nämnvärt bättre kvalité än tex pop men det har klart roligare motiv. Jag har dock blivit lite besviken ett par gånger då tröjorna blivit noppriga.
Katvig är super i kvalité. Inga noppror och pyjamaserna håller för måååånga tvättar.
New Generals är ganska nytt och spännandet tycker jag och har en helt fantastisk kvalité. Deras leggings är dessutom sjukt snygga med fickor bak som gör att de blir mer än bara leggings. Man behöver inte ha tunika över rumpan i dom utan de är snygga ändå och håller i storleken länge eftersom de har långa fotmuddar. Min tjej har haft sina i två år nu!!
Popupshop har jag inte provat men är sjukt sugen på ET tröjan som kommit precis i höst. Coola kläder helt enkelt.
Okker Gokker tycker jag är lite för bohemskt för min smak....
Småfolk är fint men lite för dyrt tycker jag då man kan köpa svenska Duns betydligt billigare och har minst lika fina tryck :)
Noa Noa är så ljuvligt och det är svårt att hitta motsvarighet i sverige med de detaljrika kläderna och underbara färgerna. Kanske Livly eller Lobilo då...?
Ska man jämföra kvalité med Lindex och HM så finns det ju mycket svenska märken att välja på också som har egen stil och roliga färger.
Kolla in nätbutikerna, där kan man hitta mycket. littlebloom.se är min favoritbutik som har samlat lite kuliga både svenska och danska märken.