-
Tack :) Ja Tuva har ju varit med några gånger i bildtråden via Neos mamma så "slängde in" en jag med! Sitter här och läser lite då och då!Buttelina skrev 2011-05-05 19:49:43 följande:catt: härliga bilder i bildis
trevligt med nya ansikten 
-
Vet någon av er någon sida som tagit in mycket av småfolks sommarkollektion? Finns ju så mycket fint när man tittar på småfolks hemsida men hittar inte mycket av det i någon shop... Var brukar ni handla? :)
-
OJ vad ni har kläder! Hinner de verkligen använda allt? :)
-
Haha :)Busbellan skrev 2011-05-12 12:37:52 följande:NÄ
-
H80, har en tös o samma ålder som nyligen blivit blöjfri, har alltid med en potta under vagnen och tidigare ombyte i skötväskan :) potta med är ett måste, den har används lite här o var ute haha.
-
Helle, läste att du har öppethus? Är det i en butik eller hemma hos dig? :)
-
Japp en Örebroare till ;) dock en rätt pank sådan för tillfället =( synd hihi.Helle skrev 2011-05-14 20:23:32 följande:Det är hemma hos mig. Nu är allt upphängt och det är underbart att få se allt på en och samma gång
Bor du också "här"? Du är också varmt välkommen att kika förbi. Vore superkul att få se er "alla" från tråden
-
Hur gick det med pottandet idag? Nyfniken ju! :) (på tal om ingenting)h80 skrev 2011-05-14 22:31:22 följande:hur är de i storlek? funderar på att köpa till min 90cm långa tjej -
Åh vad kul för er, ni måste visa bilder sen, inte aaaalls avis ;) Nästa år kke, har ju familjen i Malmö, nära o bra från dem!
-
Vad har ni för Tradera-nick då? ;) Köper iofs bara nya kläder där (bortsett från två plagg som jag köpt beg. och varit missnöjd med) men ni kanske har några nya ute också ;)