Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Nu kan jag skriva i denna tråden då jag faktiskt shoppat lite danska barnkläder. Beställde lite grejer och är så nöjd. Dock tycker jag storlekarna verkar variera rätt mycket beroende på vilket plagg det är. Beställde bland annat en lurv i 86 till lilltjejen som använder 80 i vanliga kläder. Tanken var att hon skulle ha den i höst men den sitter perfekt nu och har väldigt lite i växtmån. Hoppas på kalla sommarkvällar nu. 
Köpte även en Colibriklänning i storlek 92, tänkte att hon kanske kan ha den i slutet av sommaren då hon redan har många i 80 och 86, men den är superstor. Mätte den mot en av stora tjejens tunikor från PoP i 104 och denna var lite STÖRRE! Jaja har ej bestämt ifall stora tjejen får använda den först eller ifall den bara ska sparas till nästa sommar. Den är bara så fiin.
Stora tjejen fick Popcorn-tights i 104 och de var långa men inte för stora, hon älskar dem men jag tycker de är lite svårmatchade, någon som har ett bra tips på vad man ska ha med dem förrutom en vanlig vit tröja?