• Plly

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

MiniM3 skrev 2010-08-17 17:59:31 följande:
    JAG VARNAR ATT KÖPA REGNBÅGSOVERALLER FRÅN HON SOM SÄLJER NYA I STRL 92 OCH 98 FRÄMST PÅ TRADERA!! JAG HAR MAILAT HENNE OCH FRÅGAT VAR HON FÅR ALLA IFRÅN SÅ HÄR SVARA HON 

Hejsan Malin!

Jag köper in från min leverantör i Tyskland och säljer på Tradera (Lite skattefiffel du vet... hoppas du inte tar illa vid ;) )

Mvh,

Sofia

Hej!
    Jag har följt tråden ett bra tag för jag älskar Molo, handlar en hel del på både tradera, både nytt och beganat till vår blivande bebis, men har inte skrivit något än....
    Undrar då varför du varnar för säljarens kläder, tror du dom är kopior eller nåt sånt?
    (obs, jag har inte handlat från henne vad jag vet!)
    mvh P
  • Plly
    MiniM3 skrev 2010-08-17 18:08:31 följande:
    Ja du ingen aning om dom är äkta eller ej ..
    Men hon sålde sånna för en vecka sen med.. så hon har väldigt många i omlopp i precis samma storlek..
    Och hur många seriösa svarar med att dom håller på med skattefiffel? 
    Okej jag förstår hur du tänker tack!
  • Plly
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-08-24 15:24:11 följande:
    Är glad över ett Traderafynd idag!
    Lurvjacka + byxa i lila med knallgröna kanter strl 62 (byxan nya, jackan i jättefint skick) för 174:-!
    Och ingen frakt behövs heller för säljaren bodde visst i min stad...*glad*
    Attans, du snodde den framför näsan på mig
  • Plly

Hej tjejer! En fråga till er som äger bäddset från Molo, upplever ni det som skört/dålig kvalitet? Köpte ett med kitties på i vuxenstorlek och har fått laga en reva i det efter EN tvätt och nu har jag hittat en till...  

• Plly

Äsch var jag tvungen att kolla denna tråd igen? Såg koden till babyshop och var tvungen att handla lite... blir dyrt det här!

• Plly
    Be Lu skrev 2012-01-16 12:38:18 följande:
    Hej, någon som haft denna modell, är det som en vanlig t-shirt eller lite längre som en tunika?
    www.luckylittleme.se/product.asp?product=7972...

Lite dyrt för en t-shirt tycker jag men mer ok som tunika, hade helst sett den lång som klänning :)  
    Jag har en med tatueringsmönster i samma modell...110 och den är som en tunika på min dotter som är runt 85 cm...smal modell tycker jag! 
  • Plly
    Joggy skrev 2012-02-18 12:16:23 följande:
    Jag har kört på moloplagg ett tag nu, och jag tycker att tröjorna/klänningarn med tryck tappar ganska mycket färg efter tvätt. Jämfört med de plagg från Småfolk (2 tröjor), Katvig (leggings o tröja) och Maxomorra (2 klänningar) som jag t.ex. köpte ungefär samtidigt. Molo är ju bättre än de flesta av Lindex och H&M:s plagg (som tappar efter första tvätten), men ändå inte så bra som jag hoppats. Har ni samma erfarenhet? Eller har ni några tvättips? De flesta moloplaggen jag köpt till dottern är lite mörkare och jag tycker t.ex. det svarta blir mörkgrått. Upplevs de ljusare trycken mindre tvättblekta?
    Hej!
    Jo jag tycker att de ljusare trycken upplevs som mindre bleka än de mörka efter ett tag. Jag undviker mycket mörka kläder/svarta tryck på just Molo, fast det verkar bero lite på hur man tvättar oxå. Jag tvättar alltid ut och in samt med flytande tvättmedel och lite sköljmedel, torktumlar aldrig, och dom håller färgen bättre än vissa jag känner som kör pulvertvättmedel samt INGET sköljmedel...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17