Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Smultronhjärta skrev 2010-08-25 20:17:42 följande:
    Nu är det en som har mailat med säljaren som säger att man får kvitto om man köper overall
    Det var jag   frågade om sen strl och kvitt och fick detta svaret

Jag har storlek 110. Du får givetvis kvitto. Jag köper en från min leverantör i Danmark.

Mvh,

Hanna 

• maggan75
    na96gen skrev 2010-10-05 18:52:23 följande:
    SmillaMilla: var finner man panse klänningen- finner den ej .. alltså i stor inte baby
    Har du några tips {#emotions_dlg.flower} eller någon annan Flört
    eller tröjan med knapp
    dottern drar 128
    okidoki har  den
  • maggan75

Jag vill oxå gärna var med i nya gruppen köper/säljer inte så mycket på FB än.
    Skriver inte så mycket här heller  men Läser oftare :- )

Vill gärna ha ett ja eller nej om jag får var med i nya gruppen så slipper jag  fundera på det

• maggan75
    Buttelina skrev 2011-02-04 18:00:12 följande:
    är det bara jag som tycker det är hel jobbigt med EN grupp till?
    jag köper bara av er "kändisar" och får jag skam bud så säger jag bara fuck off visst är det irriterande och fenomenet startade efter meandi och pop säljsidan kom till. där är det ju ännu mer pinsamt hur det budas skambud.

Bara till att sätta upp regler på vanliga sidan att skambud är förbjudet och den som skambudar blir utkastade. Och vill man undvika att riskera att köpa plagg i dåligt skick så handla bara av dom man känner.
    Jag har några stammisar som handlar av mig. vissa härifrån och andra som inte hänger här vad jag vet
    Jag har handlat av dig   och jag tycker det är skönt att veta vilka jaghandlar av  er härinne vet man ju  att kläderna är fina och det känns tryggt
  • maggan75
    Buttelina skrev 2011-02-04 19:35:03 följande:
    har du haha kul
    h80 skrev 2011-02-04 18:15:46 följande:
    håller med om att de är jobbigt med många grupper, men man kan ju skippa me&i o pop o villervalla grupperna o lägga allt i danska
    men man måste ju ändå hålla koll i alla dom för att se vad andra säljer så man inte missar nått svindrygt
    Japp de fina småfolksklänningarna  

Sen läser jag ju här och kikar i bildis
  • maggan75

snälla hjälp mig Vad  kallar ni denna i färgerna ?? Verkar finnas några grön/grön kombinationer

• maggan75

Slänger in en liten fråga ...  Vårens lurvar från Molo hur är de i strl  ?? Kan jag ta  116 till min tös som är  ca 108 cm lång och väger 16 kg ??

• maggan75
    Tjollabolla skrev 2011-04-06 23:18:02 följande:
    Maggan, absolut, det har jag till min son på 108 cm!
    Tack då får det bli det   hoppas tösen tar på sig  den nu då den förra  påstod hon kliade Skrikandes
  • maggan75

Hej på er   läser mest  skriver sällan    Nu var det längesedan jag var inne på FL Öht

Såg  på annacill idag att  det kommit nytt molo  som  jag  inte sett .... en hockey tröja måste ju bara min hockey kille på 8½ år ha 

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17