Inlägg från: Milliemolly |Visa alla inlägg
  • Milliemolly

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej hej i tråden! Jag följer er bildtråd med stort intresse.

Idag bara dog jag när jag såg att badhytterna (MOLO) finns i leggings!!!!!!!!!!!!!!!

Har kollat i genom ett antal webshopar men hittar dem inte!

Var finns de att köpa?

Tack på förhand!

• Milliemolly
    Buttelina skrev 2010-06-09 12:22:56 följande:
    tyvärr bara i provkollektionen. tillverkades aldrig
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    tack för svaret. attans vad synd. de är ju så fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina!
  • Milliemolly

om barnet är ca 1 meter långt.........................vilken storlek hade ni proffs ) tagit på Molos overall polaris?

jag har tyvärr ingen affär i närheten som äsljer dem så jag kan prova...............tänkte köpa på Tradera!

MKT tacksam för storlekstips!

• Milliemolly
    Buttelina skrev 2010-08-27 12:28:59 följande:
    hmm tror de flesta här har tagit 104 om barnet är lite under imeter och 110 om barnet är lite över 1 meter. jag hade köpt 110 till min som som är 1meter nu
    Kajsan skrev 2010-08-27 12:18:57 följande:
    Nä inte i den inte, hon är en varm unge, där funkar det med t-shirt under på henne
    både flick och pojkmodellen på molos jackor är super. de ljusrosa har jag inte sett irl.
    1000 tacl för svaret och tips här i tråden om ädelstensleggings Blir dyrt att kika in här då och då
  • Milliemolly

STORLEKSHJÄLP

Vet att många här har mOlos overaller Polaris....................hur är de i storlek?

Min dotter är 3 år och 8 månader, runt 1 m lång...........vi har en overall hon kan ha fram till jul............

Frågan är om hon kan ha strl 110..............oftast kan man ju spänna in i midjan och vika ben...................eller kommer hon att drunkna i den?

TACKSAM för alla svar!

• Milliemolly

vad är det med tradera idag?

om jag skriver in molo som sökord kommer det up att den här sökningen är för bred.

skirver jag in molo byxor så kommer det också upp den här sökningne är för bred.........................jag kan alltså inte se några objekt. inte på t ex odd mollykläder heller.

någon som vill testa om det är likadant för er eller om det bara krånglar för mig?

• Milliemolly

Shoppingproffs!!!!!!!!!!!!!!!

Finns det någon tråd (gärna länk) till årets adventskalender i shopparna?

Ha rså lång önskelista Jobbigt.................................

• Milliemolly

tack................undra så vad det mer ska komma?
    hopas på snygga killmönster och mkt stjärnor!

• Milliemolly

Finns det någon som kan länka till adventskalnedertråden? Jag har försökt leta men hittar inte................nu borde den väl vara startad? Det är ju dags i morgon Här är vi laddade

• Milliemolly

Jag har höstens lurvoverall unity fjord...................strl 80 till min 6-månaders................!

Så fin men ATTANS vad den fäller....................hela jag blir turkos av allt ludd...........stora lurvtussar faller av.....

Tvättade den och tumlade den nyss och det föll ut tussar ur maskinen och hela filtret var fullt i tumlaren av turkost ludd.

Fler som har det så?

Dotterns lurvjackor har aldrig gjort så........haft 4 st sedan 2007!

• Milliemolly

hej!

babyshop.se ger 150 kr i rabatt om man skriver koden ajabajavip och de har fri frakt till på söndag!

Jag tänkte därför passa på att beställa Molos fina regnbågsgummistövlar.................................är de nromala i storlek, eller små eller stora?

Tacksam för tips och synpunkter!

• Milliemolly
    jannah skrev 2012-01-12 22:53:46 följande:
    Man måste tydligen handla för 500 kr. för att få den rabatten, luskade jag reda på nu... Synd!
    ändå bra blir ju 2 plagg för c a 350 kr utan frakt! mkt rea
  • Milliemolly

någon som hittat rabattkoden till babyshop?

ledtråd är påskfin och det ska vara en bebis som håller koden någonstans på deras sida

www.babyshop.se

jag hittar inte den......................arghhhhhhhhhhhhhh............................ska ju shoppa lite Molo tänkte jag

Hilfe please..............?

• Milliemolly
    Joggy skrev 2012-05-02 09:22:42 följande:
    Är det någon som använt Molos gummistövlar som finns i butik nu, sejer rainbow, de ofodrade? Är de fotvänliga för en 2,5-3-åring? 
    jag har dem till min ettåring. De verkar bra och sköna. Är ju en litne klack på dem men ej så farlig. Snygga är de verkligen också
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17