Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Har spammat bildtråden lite ![]()
Har spammat bildtråden lite ![]()
Hej, fina bilder i B-tråden!
Ojoj sååå mycket fint det kommer i Molo till hösten. Blir alldeles fattig bara jag tänker på det
Fast jag saknar fortfarnade fler muddbyxor i mystyg större än stl 92. Det kommer alltid bara ett eller två par. Vill ha mååånga att välja mellan
Gokväll tråden. Sitter och spanar på Molo-nyheter och funderar på vad jag ska beställa. Någon som har bild på barn i muddbyxor och klänning? Funderar över om jag ska ha klänning eller tröja till muddbyxorna. Kanske klänning blir lite för mycket?
Tycker som vanligt att det finns supermycket fint till flickor och inte alls lika mycket fint till pojkar. Någon som vet om rymdmönstret ska komma i tröja? Har bara sett det som linne.
Hej, behöver lite tips på bra webshoppar att handla dansk-kläder i. Vilka shoppar brukar ni handla från? och vilka är bäst, med stöst utbud osv?
Vill jättegärna åxå få tips på bloggar som handlar om barnkläder!
Hej alla experter
Vad skulle ni ta för stl på Molos lurvfleece till en kille på 101 cm respektivre lillasyster på 82 cm?
Hej, ni som är vana moloshoppare
Jag har en kille på 101 cm och nu funderar jag på om jag ska köpa stl 104 eller 110 i molos lurvfleece till honom, modell Upton. Vilken storlek skulle ni rekommendera?
Gokväll, tänkte att ni kanske hade lite bra koll på Nova Star, har snöat in lite på dem men har aldrig haft något därifrån till barnen.
Undrar hu modellerna är på byxorna. Kan en smalis ha haremsmodellen tror ni. Ohc hur mycket vidare är dom som heter XL?
Hade helst shoppat på Tradera men utbudet där är så dåligt jus nu vad gäller Nova Star.
Sista frågan, vilka webbutiker har bäst utbud av NS?
Tacksam för hjälp
Hej tråden, jag funderar på att köpa Nova Star-jenas till mina barn. Har aldrig haft såna till dem. Till saken hör att det verkar finnas tre olika modeller. Vanlig modell, XL och Harem. Är det någon här i tråden som har bilder på dom olika modellerna när era barn har dom på sig? Skulle vara jätte bra att få se dem på innan jag betsäller.
Gokväll tråden, undrar lite, hur är det nu, får man efterlysa kläder i trådarna?